Geplaatst: 1 augustus 200618 jaren comment_479966 kan iemand een werkende IPL en IDE geven met één regel die ik dan kan aanpassen naar mijn dff en txd en cordinaten en als het kan a.u.b. een beetje snel zodat ik voort kan >>> Door Matiscus: Je mag blij zijn dat iemand een IPL en IDE wil maken. Dus niet zo opdringerig alstublief. <<< Bewerkt: 3 augustus 200618 jaren door Matiscus
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481778 kan iemand een werkende IPL en IDE gevenmet één regel die ik dan kan aanpassen naar mijn dff en txd en cordinaten en als het kan a.u.b. een beetje snel zodat ik voort kan Voortaan wel efkus zeggen voor welke gta het mot, naja ik neem aan sa. 5000, blast_dff1, blast_txd1, 300, 0 5000 = ID nummer blast_dff1 = dff naam blast_txd1 = txd naam 300 = distance 0 = ormaal object zonder shit zooi 5000, blast_dff1, 0, 200.0, 200.0, 5.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 500 = ID nummer, moet overeen komen met die in je IDE blast_dff = DFF, moet evereen komen met die in je IDE 0 = gewoon, hoort zo 200.0 = x coord 200.0 = y coord 5.0 = z coord 0.0 = x rotatie 0.0 = y rotatie 0.0 = z rotatie 1.0 = gewoon, hoort zo -1 = normaal object zonder lod
kan iemand een werkende IPL en IDE geven
met één regel die ik dan kan aanpassen naar mijn dff en txd en cordinaten
en als het kan a.u.b. een beetje snel zodat ik voort kan
>>> Door Matiscus: Je mag blij zijn dat iemand een IPL en IDE wil maken. Dus niet zo opdringerig alstublief. <<<
Bewerkt: door Matiscus