August 1, 200619 yr Ik vind zelf Lyp.nl een hele goeie. Geen advertenties etc.!!! Bij Lyp kun je alleen maar domeinen krijgen, je kunt er geen site maken.
August 1, 200619 yr neem gwn een host like these ; funpic.de dhost.info wyger.nl deds.nl lycos.nl. maak een html pagina , upload ze via ftp en je hebt je site owja ; freewebs en die andere troep is crap en komt fake over btw ; een site maakt je host niet , een mooie site maak je zelf . Edited August 1, 200619 yr by Nicsan
August 1, 200619 yr neem gwn een host like these ; funpic.de dhost.info wyger.nl deds.nl lycos.nl. maak een html pagina , upload ze via ftp en je hebt je site owja ; freewebs en die andere troep is crap en komt fake over btw ; een site maakt je host niet , een mooie site maak je zelf . en voor domein heb ik wel een goeie die gebruik is zelf ook voor me radiozender daar kun je bijvoorbeeld .nl.tt nemen dus ga naar www.nl.tt en vraag hem aan volledig gratis
August 3, 200619 yr Neem Byethost.com. Goeie host en alleen een balkje met reclame boven aan de pagina.
Hoi, Wat is het beste site adres waarop je een mooie site aan kan maken?