Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41365 :rolleyes: hey gta sa is egt vet cool maar een ding weet ik niej hoe je met ze tweeen speelt want dat lijkt me namelijk wel cool want er staat wel achter op 1 or 2 players
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41370 :rolleyes: hey gta sa is egt vet cool maar een ding weet ik niej hoe je met ze tweeen speelt want dat lijkt me namelijk wel cool want er staat wel achter op 1 or 2 players Zoek een 2 player symbool en je kan samen een rampage doen, je vindt zo´n symbool als je bij de dichtbijzijnde kapper vanuit gangton naar links gaat, dan kom je bij wat krotten en daar ligt er 1. Je heb er ook 1 bij je vriendin Bewerkt: 30 oktober 200420 jaren door Tegh
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45405 foto ? want ik zoek het ook nog want ganton :huh: :gtasign: nooit van gehoord want ik doe ook geen missie's want ik heb geen memory card , wat kost zoeits ?
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45408 Memory card kost iets in de 30 euro en toch echt wel handig als je het spel ooit wilt uitspelen
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45412 Als je Free Roam wilt doen met zijn 2en moet je naar je vriendin gaan, denise. Als je daar bent zie je een rood rondje en daarachter weer, staat een icoontje van 2 spelers, ga erop staan en laat de 2e player zijn analog bewegen. Het 2 player icoontje staat er niet altijd, dan is je vriendin namelijk niet thuis. Dan moet je gewoon wachten totdat ze weer thuis is.
:rolleyes: hey gta sa is egt vet cool maar een ding weet ik niej hoe je met ze tweeen speelt want dat lijkt me namelijk wel cool want er staat wel achter op 1 or 2 players