Jump to content
Geplaatst:
comment_481071

6. De GTA Juggernaut showde een signature met "Your crewlick-targets" op het forum.

bannergta.png

Ontstaan in 2005 tussen een fusie van Apple-Mac en Nickonly, en gestaakt in 2009. GTAgames.nl's The Green Light District was één van de grootste, en meest hoopvolle mods van GTAForum.nl, maar in 2009, ruim 4 jaar nadat de mod gestart was, is het werk gestagneerd. De oorzaak was dat het team volledig uitelkaar gevallen was, door bepaalde redenen (voornamelijk real life). In 2009 was besloten om een actie te houden waarbij een heel nieuw team de mod zou afmaken, zodat de mod alsnog goed uitgebracht zou worden. Maar de actie (die ruim 1 jaar heeft geduurd!) was geen succes, en op 28 December 2010 is ons Subforum ook opgeheven. Op 5 september 2011 is de mod GTA Mafia Stories overgenomen, en maakt sindsdien deel uit van The Green Light District. Hiermee is The Green Light District de oudste en het allergrootste project wat ooit in de geschiedenis van gtagames.nl heeft gedraaid.

GTA San Andreas en IV release









Er was lang een grote discussie om The Green Light District ook voor IV te releasen. Dit idee was in het begin afgekeurd, waardoor de mod alleen voor GTA San Andreas uitkwam. Onlangs heeft Blastov laten weten, mee te willen helpen aan een IV-release, waardoor de mod alsnog voor GTA IV uitkomt.




Over de Mod

De mod bestaat uit een aantal eilanden. Het eerste eiland is..

The Downtown District



colorm.png

Dit is het eiland met het meeste stijl in The Green Light District. Hier vind je de grote stad, op een kleine oppervlakte. Plaats voor moeder natuur is er niet. Dit is echt een waar alles door mensen gemaakt is. Op dit eiland vind je een vliegveld, kermis, discotheken, bioscoop, kantoren, casino's, noem het maar op, of het is aanwezig op dit eiland. Dit eiland wordt beheerst door de Zaibatsu Gang en deze gang wilt met deze stad maar één kant op; een enorme metropool waarin corruptie centraal staat, en waar een junk net zo'n mooie pak aan heeft als de president.

Rockford Island

rockford.png

Onbereikbaar voor de normale beschaving, en toch aanwezig is Rockford Island. Op dit eiland wordt vrijwel alles stilgehouden voor derest van de beschaving van The Green Light District. Er is een (ongebruikte) haven aanwezig, en een zeer grote gevangenis, waar de allergevaarlijkste criminelen van The Green Light District zitten opgesloten. Het eiland ziet er voor derest heel jungle-achtig en overzorgd uit. Een normaal persoon zou dit eiland zeer oninteressant vinden, maar vergis je niet! Er valt meer dan genoeg te ontdekken op dit best wel geheimzinnig eilandje.

Lynx District

lynx01.png

Lynx District is vergelijkbaar als de "halfbroer" van The Downtown District. Dit eiland lijkt enigzins op The Downtown District, maar mist alleen de stijl die The Downtown District wel had. Ook dit eiland wordt gerunt door de Zaibatzu Gang, welke op dit eiland, vreemd genoeg het meest aanwezig is in het straatbeeld. Terwijl hun hoofdkantoor zich in The Downtown District bevind..

Zaibatsu District

ttjt.png

Het Zaibatsu District is een eiland waar vroeger de Mafia gevestigd was. De bende die er tegenwoordig rondloopt is, hoe kan het ook anders, de Zaibatsu. Op dit eiland moet je zeker geen problemen zoeken. Deze bende kent elke steeg en hoekje uit zijn hoofd. Daarnaast is vrijwel alles geheel of gedeeltelijk gefinanceerd door de Zaibatsu. Heb je behoefte aan een plek met geschiedenis, dan is dit district ideaal voor jou

Aangekondigde eilanden.

Forston Island



Vestavia Hills (Crowning Hills in Mafia Stories)

Verhaallijn

Ook zou de mod een geheel nieuwe verhaallijn hebben, en zou de Zaibatsu (de gang uit GTA 2) een belangrijke rol spelen in The Green Light District. De sfeer van GLD was gefocust op veel variatie. The Downtown District is een heel klein, maar druk, modern centrumgebiedje, terwijl Forston Island en Liberty Tree's heel bosachtig en dorpachtig zijn. (Meer informatie binnenkort)

Special thanks to:

Nickonly

Tim

Mythbuster

Blastov

Download

Omdat de mod nog in ontwikkeling is, zit de mod nog vol met bugs en glitches die er stuk voor stuk uitgehaald moeten worden. Ik zou proberen om maandelijks een patch of update uit te brengen. Mocht iets niet naar geheel werken, of heb je een vraag, klacht of opmerking, dan kun je ook een mail sturen naar: teamgld AT live DOT nl

Huidige versie

Derde versie (V1.7) Christmas December 2011 Edition
  • Bugfixes
  • Nieuw eiland: Rockford Island
  • Nieuw eiland: Lynx District
  • 28 nieuwe voertuigen
  • Nieuwe timecyclus, met nieuwe weersomstandigheden
  • Radar
  • Namen van plaatsen, voertuigen en eilanden zijn toegevoegd

>>Download<<vanaf de gtagames database

Volgende versie Vierde versie (V*.*)

  • Missies
  • Radar
  • (Misschien Mafia District)

>>Nog niet verschenen<<

Verouderde versies

Tweede versie (eerste officiele Update) (V1.3) Januari 2011 Edition

>>Download<< vanaf de GTAForum database Bevat:

- Bugfixes - Bepaalde (lang niet alle!) bugs zijn gefixt, zoals onzichtbare muren en unsolid gebouwen.

- Ontbrekende lots - Waar in de vorige versie lots (kavels) ontbraken, zijn ze in deze versie allemaal toegevoegd.

- Texture fix -De cartoony look van GLD is verdwenen, zodat GLD een stuk realistischer aanvoelt.

- Paths - Om de stad meer levendiger te maken, zijn er automobilisten toegevoegd (Let op: Het is nog niet optimaal gedaan!)

- The Downtown District

- Aantal voertuigen en wapens

- Enkele objecten zoals extra straatverlichting, stoplichten etc. zijn toegevoegd

Eerste versie (V1.0) December 2010 Edition

>>Download verwijderd<<

Bevat:

  • The Downtown District
  • Kermisterrein
  • Nieuwe Wapens
  • Nieuwe voertuigen

Bewerkt: door Dutchy3010

  • Reacties 794
  • Bezichtigingen 131.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_533918

mooii ziet er goed uit :Y

maar toch mist er wat :-(

Ik neem aan dat dat nog in WIP is maar ik heb een paar kleine opmerkingen

het is een beetje eentonig vind je niet zoals alleen maar die raam texture,s

en je kan ook mischien een beetje details inbrengen zoals een dakgoot maken enzo

en mischien de onderkant kan je een muur maken inplaats van dat de ramen tot aan de grond lopen :)

Vat dit op als tip,s en niet als negatiev comentaar :sigaar:

Geplaatst:
comment_534012
Voor diegene die denken dat AppleMac alleen maar uit z'n neus loopt te vreten, heb ik ff speciaal iets gepost. Ik ben hiermee bezig voor mijn lots

Wat vinden jullie ervan?

AppleMac....

Lol, dat maak ik in 10 minuten na terwijl ik met me andere hand mijn neus uitpeuter.

Maar om niet te ver van dit topic af te drijven, (we zijn immers geen peuters meer) moet ik zeggen de het geheel nog iets mist. Netzoals mien ouwe jong nick1991 al zei moet je details toevoegen.

Met details denk je inderdaad aan dingen waar je totnutoe niet aan hebt gedacht, denk daar dus aan en je zal je model stukken kunnen verbeteren.

Met een groene groet:

Bradley H.

Geplaatst:
comment_534264

Bradley heeft het (denk ik) over details als een rand op het dak, hier en daar iets dat uitsteekt of van die ventilatoren op het dak... Ziet er wel mooi uit, alleen ga ik in Bradley' mening mee dat er wel iets meer details bij mag... als dat lukt...

Succes anyway, Grtz Puma.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_534304

At Nick!

Nee joh! Tuurlijk vat ik het niet negatief op. Ik sta juist vrij als iemand me tips wilt geven! Bedankt! :)

En BTW, dat gebouw rechts van het hoge gebouw (wat eraan vast zit) is het hotel!

AppleMac...

Bewerkt: door Apple-Mac

Geplaatst:
comment_534349

en links dan?

wat is dat voor een gebouw parkeer garage? ofzu

en puma ik denk ook dat dat wel mooier zal zijn naja ik vind het goed dat ie dit maakt want ik ken da niet hoor maar met details is het nog mooier idd :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_534396

Vorige pagina. Daar heeft Puma een link gepost, naar de video van z'n gebouw. Het is een winkelcentrum, met ondergronds parkeergarage.

Maatrja, dat even terzijde, is het nou beter? Ik wil graag meer tips horen, wat ik nogmeer bij het gebouw kan zetten! :)8) Bedankt!

werk2ml1.jpg

AppleMac....

Geplaatst:
comment_534409

Miene jong Bradley het is Nick11123 en kom niet uit 1991 :schater:

oke Apple-mac dat ziet er echt stukken beter uit echt waar :klap:

veeel beter dan die eerste zo zie je effe wat toevoegen en het is meer realistischer :Y

nouja jij wou nog tip,s horen ? :sigaar:

dan zal ik ze geven ook:

aan de onderkant van dat gebouw zie ik dat de raam texture gewoon door loopt,

mischien kan je de onderkant naar binnen extrude en dan gewoon een stenen muur texture gebruiken

zodat het niet zo ''box'' achtig is. snapie

owja een rand aan het dak kan ook wel wonderen doen... zoals een dakgoot ofso :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_534419

Oke, heel erg bedankt! Als je meer tips hebt, hoor ik het graag! :)

Er is al een pijpleiding langs het voorste gebouw. Wil je me dan ook graag een tip geven, over hoe ik dat hoogste gebouw (dat met die blauw ramen) veel minder, op het Trade Center laat lijken? Maar toch ZONDER puntdak?!

Maar, als ik de onderkant naar binnen wil extruden, dan gaat alles mee naar binnen (een hele rij) dat komt, omdat ik die gebouwen vanuit een plane heb gexrude. Weet jij misschien wat ik daaraan kan doen?

heel erg bedankt nick11123! :)

AppleMac.... :)

Bewerkt: door Apple-Mac

Geplaatst:
comment_534422

ziet er al cool uit apple en dat dat de winkelcentrum is sook mooi naja zoals nick11123 al zij een dak goot doet wonderen en die muren ook hea naja voor de rest weet ik niet wat ik er nog bij moet zeggen ik denk dat als je dat hebt gedaan en dan weer een screen post dan kijken we weer of nie dan?¡ :Y:cya::klap::cab:

Geplaatst:
comment_534773
Maar, als ik de onderkant naar binnen wil extruden, dan gaat alles mee naar binnen (een hele rij) dat komt, omdat ik die gebouwen vanuit een plane heb gexrude. Weet jij misschien wat ik daaraan kan doen?

Selecteer het object, en doe dan Cap holes. Dan is de onderkant van je gebouw dicht, en kan je er mee verder :sigaar:.

Ik heb zelf niet veel kunnen doen sinds m'n laatste post, maar nu ben ik nog even bezig met het (2e) eiland goed te maken. Daarna ga ik me bezig houden met het vliegveld. (Ik moet wel eest het eiland goed maken, want de grond van het vliegveld is er nog bijna niet eens!) En Appel, ziet er al goed uit! Maar je moet wel iets van een deur ofzo maken aan de onderkant van die gebouwen. Of misschien een extra blok al hal met de ingang. Of een zwembad bij het hotel (op het dak?). Het is iniedergeval heel mooi al! Ik zal je binnenkort ook de ondergrond voor je lot sturen!

Bewerkt: door Nickonly

Geplaatst:
comment_534886

miss een helicopterlandplaats op het dak of zoals nick al zei een zwembad (een helilandplaats lijkt wat raar miss op een dak.).

-EDIT-

owh ja @ nickonly: moe tik 3dsmax downen of moet ik gmax downen?

P.S. ik heb gmax al

ben ff aant prutsen geweest met gmax en heb dit gekregen watn ik snap er niet egt zoveel van eigelijks

owhja en @ apple-mac: wil je mijn naam in de First Post veranderen?

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_534937

Heey, ik had al een tutorial* gemaakt, over hoe je een straat maakt. Volg goed de instructies, en je komt wel ergens!

Klik voor de tut

*=Ook geschikt voor Gmax! Alleen kan texturen iets anders in z'n werk gaan. Veel succes!

At NickOnly

Ja...op de hoogste toren stond al een helicopter landingsbaan.

AppleMac...

Geplaatst:
comment_535128

yo apple zou je miss (als je da kunt) ook een tut voor gmax willen maken netzoals je die ehbt gemaakt voor 3ds max dat zou wel cool zijn dan ken ik het ook namelijks bvd

[NL]BoBo[FRL] :cya:

EDIT @ hieronder

ja ik bedoel over texturen want dat kan niet met die tut van 3ds max dus bedankt!.!

ennuh ik heb een model gemaakt van een klein soort kerkje

kerkjuhhhqw5.th.png

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.