Jump to content
Geplaatst:
comment_481071

6. De GTA Juggernaut showde een signature met "Your crewlick-targets" op het forum.

bannergta.png

Ontstaan in 2005 tussen een fusie van Apple-Mac en Nickonly, en gestaakt in 2009. GTAgames.nl's The Green Light District was één van de grootste, en meest hoopvolle mods van GTAForum.nl, maar in 2009, ruim 4 jaar nadat de mod gestart was, is het werk gestagneerd. De oorzaak was dat het team volledig uitelkaar gevallen was, door bepaalde redenen (voornamelijk real life). In 2009 was besloten om een actie te houden waarbij een heel nieuw team de mod zou afmaken, zodat de mod alsnog goed uitgebracht zou worden. Maar de actie (die ruim 1 jaar heeft geduurd!) was geen succes, en op 28 December 2010 is ons Subforum ook opgeheven. Op 5 september 2011 is de mod GTA Mafia Stories overgenomen, en maakt sindsdien deel uit van The Green Light District. Hiermee is The Green Light District de oudste en het allergrootste project wat ooit in de geschiedenis van gtagames.nl heeft gedraaid.

GTA San Andreas en IV release









Er was lang een grote discussie om The Green Light District ook voor IV te releasen. Dit idee was in het begin afgekeurd, waardoor de mod alleen voor GTA San Andreas uitkwam. Onlangs heeft Blastov laten weten, mee te willen helpen aan een IV-release, waardoor de mod alsnog voor GTA IV uitkomt.




Over de Mod

De mod bestaat uit een aantal eilanden. Het eerste eiland is..

The Downtown District



colorm.png

Dit is het eiland met het meeste stijl in The Green Light District. Hier vind je de grote stad, op een kleine oppervlakte. Plaats voor moeder natuur is er niet. Dit is echt een waar alles door mensen gemaakt is. Op dit eiland vind je een vliegveld, kermis, discotheken, bioscoop, kantoren, casino's, noem het maar op, of het is aanwezig op dit eiland. Dit eiland wordt beheerst door de Zaibatsu Gang en deze gang wilt met deze stad maar één kant op; een enorme metropool waarin corruptie centraal staat, en waar een junk net zo'n mooie pak aan heeft als de president.

Rockford Island

rockford.png

Onbereikbaar voor de normale beschaving, en toch aanwezig is Rockford Island. Op dit eiland wordt vrijwel alles stilgehouden voor derest van de beschaving van The Green Light District. Er is een (ongebruikte) haven aanwezig, en een zeer grote gevangenis, waar de allergevaarlijkste criminelen van The Green Light District zitten opgesloten. Het eiland ziet er voor derest heel jungle-achtig en overzorgd uit. Een normaal persoon zou dit eiland zeer oninteressant vinden, maar vergis je niet! Er valt meer dan genoeg te ontdekken op dit best wel geheimzinnig eilandje.

Lynx District

lynx01.png

Lynx District is vergelijkbaar als de "halfbroer" van The Downtown District. Dit eiland lijkt enigzins op The Downtown District, maar mist alleen de stijl die The Downtown District wel had. Ook dit eiland wordt gerunt door de Zaibatzu Gang, welke op dit eiland, vreemd genoeg het meest aanwezig is in het straatbeeld. Terwijl hun hoofdkantoor zich in The Downtown District bevind..

Zaibatsu District

ttjt.png

Het Zaibatsu District is een eiland waar vroeger de Mafia gevestigd was. De bende die er tegenwoordig rondloopt is, hoe kan het ook anders, de Zaibatsu. Op dit eiland moet je zeker geen problemen zoeken. Deze bende kent elke steeg en hoekje uit zijn hoofd. Daarnaast is vrijwel alles geheel of gedeeltelijk gefinanceerd door de Zaibatsu. Heb je behoefte aan een plek met geschiedenis, dan is dit district ideaal voor jou

Aangekondigde eilanden.

Forston Island



Vestavia Hills (Crowning Hills in Mafia Stories)

Verhaallijn

Ook zou de mod een geheel nieuwe verhaallijn hebben, en zou de Zaibatsu (de gang uit GTA 2) een belangrijke rol spelen in The Green Light District. De sfeer van GLD was gefocust op veel variatie. The Downtown District is een heel klein, maar druk, modern centrumgebiedje, terwijl Forston Island en Liberty Tree's heel bosachtig en dorpachtig zijn. (Meer informatie binnenkort)

Special thanks to:

Nickonly

Tim

Mythbuster

Blastov

Download

Omdat de mod nog in ontwikkeling is, zit de mod nog vol met bugs en glitches die er stuk voor stuk uitgehaald moeten worden. Ik zou proberen om maandelijks een patch of update uit te brengen. Mocht iets niet naar geheel werken, of heb je een vraag, klacht of opmerking, dan kun je ook een mail sturen naar: teamgld AT live DOT nl

Huidige versie

Derde versie (V1.7) Christmas December 2011 Edition
  • Bugfixes
  • Nieuw eiland: Rockford Island
  • Nieuw eiland: Lynx District
  • 28 nieuwe voertuigen
  • Nieuwe timecyclus, met nieuwe weersomstandigheden
  • Radar
  • Namen van plaatsen, voertuigen en eilanden zijn toegevoegd

>>Download<<vanaf de gtagames database

Volgende versie Vierde versie (V*.*)

  • Missies
  • Radar
  • (Misschien Mafia District)

>>Nog niet verschenen<<

Verouderde versies

Tweede versie (eerste officiele Update) (V1.3) Januari 2011 Edition

>>Download<< vanaf de GTAForum database Bevat:

- Bugfixes - Bepaalde (lang niet alle!) bugs zijn gefixt, zoals onzichtbare muren en unsolid gebouwen.

- Ontbrekende lots - Waar in de vorige versie lots (kavels) ontbraken, zijn ze in deze versie allemaal toegevoegd.

- Texture fix -De cartoony look van GLD is verdwenen, zodat GLD een stuk realistischer aanvoelt.

- Paths - Om de stad meer levendiger te maken, zijn er automobilisten toegevoegd (Let op: Het is nog niet optimaal gedaan!)

- The Downtown District

- Aantal voertuigen en wapens

- Enkele objecten zoals extra straatverlichting, stoplichten etc. zijn toegevoegd

Eerste versie (V1.0) December 2010 Edition

>>Download verwijderd<<

Bevat:

  • The Downtown District
  • Kermisterrein
  • Nieuwe Wapens
  • Nieuwe voertuigen

Bewerkt: door Dutchy3010

  • Reacties 794
  • Bezichtigingen 131.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_560648

Ik moet zeggen ik ben onder de indruk van jullie ingame screens. Maar één ding mis ik wel en dat wou ik dan ook meteen maar is melden. :D Ik zie dat CJ en de voertuigen waar hij met rijd nogal donker uitvallen. Wel, hier heb ik een oplossing voor. Je moet met de Colleditor II van Steve-M je col file converteren naar COLIII en eventueel de lightning een beetje verhogen. Dan is namelijk alles opgelost. En krijg je het echte SA effect in je mod. Het kan ook zijn dat jullie dit al wisten... maar ik wou dit toch even zeggen. Hier kan je trouwens ColleditorII downloaden. En nog veel succes met jullie mod. ;)

Geplaatst:
comment_561431

Matiscus, ik ben het wel met je eens nu ik die nieuwste screen bekijk, hij is erg donker. Maar ik modeleer alleen maar en Appel zet ze nu ingame, dus Appel, misschien moet je eens naar die Colleditor II gaan kijken. Maar ik heb hier natuurlijk meer te zeggen. En dat gaat over voertuigen... Ik heb gisteren namenlijk tekeningen gemaakt (doe ik altijd als ik inspiratie heb), van nieuwe voertuigen. Ik zal ze zo uploaden, dan kan je ze ook zien.

Geplaatst:
comment_563315
Vraagje...

mag ik aljeblieft ook een tester zijn... zou ik heel leuk vinden.

groeten Bright

We hebben nu al erg veel testers, maar die zijn niet erg actief, maar daar nemen we nog wel contact mee op. Maar van mij mag je ondanks dat we al redelijk wat testers hebben wel testen. Je moet me maar even PBen als je het echt wil, dan regelen we het wel verder af...

Geplaatst:
comment_564254

yo het gaat echt snel nu wel kut dat ik er nu niet ben en ik heb bericht van me pc gekregen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien is ie dezeweek terug maar ik reken er niet op het kan even goed na de kerst zijn dus ik hoop op het beste

EM ZET ZET EL

[NL}BoBo[FRL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_565223

Okee, ik ben nu bezig veel coll-problemen te herstellen (meeste zijn al hersteld)

Tja, dat wou ik even laten weten. Oh, en er is nu 1 easteregg geplaatst.

Er zijn nu heel wat meer mensen op de Blacklist gezet. Dit zijn voornamelijk testers. Dit is natuurlijk niet zonder reden gebeurt. Ze hebben niks van zich laten weten. Vandaar dat ze nu op de blacklist zijn gezet (in de toekomst wordt hier nog strenger op gecontroleerd!)

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac

Geplaatst:
comment_565381
Goed idee! Ik bied me als vrijwilliger aan om een BaseJump toren te maken (als het mag dan he)!

Er zijn al heel wat hoge gebouwen in de planning (voor goede jumps), maar je mag er best wat gaan maken hoor Pum. Wat denk je er van om op lot 32 en 33 grote gebouwen te maken voor jumps? Post maar als je't wil!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.