Jump to content
Geplaatst:
comment_481071

6. De GTA Juggernaut showde een signature met "Your crewlick-targets" op het forum.

bannergta.png

Ontstaan in 2005 tussen een fusie van Apple-Mac en Nickonly, en gestaakt in 2009. GTAgames.nl's The Green Light District was één van de grootste, en meest hoopvolle mods van GTAForum.nl, maar in 2009, ruim 4 jaar nadat de mod gestart was, is het werk gestagneerd. De oorzaak was dat het team volledig uitelkaar gevallen was, door bepaalde redenen (voornamelijk real life). In 2009 was besloten om een actie te houden waarbij een heel nieuw team de mod zou afmaken, zodat de mod alsnog goed uitgebracht zou worden. Maar de actie (die ruim 1 jaar heeft geduurd!) was geen succes, en op 28 December 2010 is ons Subforum ook opgeheven. Op 5 september 2011 is de mod GTA Mafia Stories overgenomen, en maakt sindsdien deel uit van The Green Light District. Hiermee is The Green Light District de oudste en het allergrootste project wat ooit in de geschiedenis van gtagames.nl heeft gedraaid.

GTA San Andreas en IV release









Er was lang een grote discussie om The Green Light District ook voor IV te releasen. Dit idee was in het begin afgekeurd, waardoor de mod alleen voor GTA San Andreas uitkwam. Onlangs heeft Blastov laten weten, mee te willen helpen aan een IV-release, waardoor de mod alsnog voor GTA IV uitkomt.




Over de Mod

De mod bestaat uit een aantal eilanden. Het eerste eiland is..

The Downtown District



colorm.png

Dit is het eiland met het meeste stijl in The Green Light District. Hier vind je de grote stad, op een kleine oppervlakte. Plaats voor moeder natuur is er niet. Dit is echt een waar alles door mensen gemaakt is. Op dit eiland vind je een vliegveld, kermis, discotheken, bioscoop, kantoren, casino's, noem het maar op, of het is aanwezig op dit eiland. Dit eiland wordt beheerst door de Zaibatsu Gang en deze gang wilt met deze stad maar één kant op; een enorme metropool waarin corruptie centraal staat, en waar een junk net zo'n mooie pak aan heeft als de president.

Rockford Island

rockford.png

Onbereikbaar voor de normale beschaving, en toch aanwezig is Rockford Island. Op dit eiland wordt vrijwel alles stilgehouden voor derest van de beschaving van The Green Light District. Er is een (ongebruikte) haven aanwezig, en een zeer grote gevangenis, waar de allergevaarlijkste criminelen van The Green Light District zitten opgesloten. Het eiland ziet er voor derest heel jungle-achtig en overzorgd uit. Een normaal persoon zou dit eiland zeer oninteressant vinden, maar vergis je niet! Er valt meer dan genoeg te ontdekken op dit best wel geheimzinnig eilandje.

Lynx District

lynx01.png

Lynx District is vergelijkbaar als de "halfbroer" van The Downtown District. Dit eiland lijkt enigzins op The Downtown District, maar mist alleen de stijl die The Downtown District wel had. Ook dit eiland wordt gerunt door de Zaibatzu Gang, welke op dit eiland, vreemd genoeg het meest aanwezig is in het straatbeeld. Terwijl hun hoofdkantoor zich in The Downtown District bevind..

Zaibatsu District

ttjt.png

Het Zaibatsu District is een eiland waar vroeger de Mafia gevestigd was. De bende die er tegenwoordig rondloopt is, hoe kan het ook anders, de Zaibatsu. Op dit eiland moet je zeker geen problemen zoeken. Deze bende kent elke steeg en hoekje uit zijn hoofd. Daarnaast is vrijwel alles geheel of gedeeltelijk gefinanceerd door de Zaibatsu. Heb je behoefte aan een plek met geschiedenis, dan is dit district ideaal voor jou

Aangekondigde eilanden.

Forston Island



Vestavia Hills (Crowning Hills in Mafia Stories)

Verhaallijn

Ook zou de mod een geheel nieuwe verhaallijn hebben, en zou de Zaibatsu (de gang uit GTA 2) een belangrijke rol spelen in The Green Light District. De sfeer van GLD was gefocust op veel variatie. The Downtown District is een heel klein, maar druk, modern centrumgebiedje, terwijl Forston Island en Liberty Tree's heel bosachtig en dorpachtig zijn. (Meer informatie binnenkort)

Special thanks to:

Nickonly

Tim

Mythbuster

Blastov

Download

Omdat de mod nog in ontwikkeling is, zit de mod nog vol met bugs en glitches die er stuk voor stuk uitgehaald moeten worden. Ik zou proberen om maandelijks een patch of update uit te brengen. Mocht iets niet naar geheel werken, of heb je een vraag, klacht of opmerking, dan kun je ook een mail sturen naar: teamgld AT live DOT nl

Huidige versie

Derde versie (V1.7) Christmas December 2011 Edition
  • Bugfixes
  • Nieuw eiland: Rockford Island
  • Nieuw eiland: Lynx District
  • 28 nieuwe voertuigen
  • Nieuwe timecyclus, met nieuwe weersomstandigheden
  • Radar
  • Namen van plaatsen, voertuigen en eilanden zijn toegevoegd

>>Download<<vanaf de gtagames database

Volgende versie Vierde versie (V*.*)

  • Missies
  • Radar
  • (Misschien Mafia District)

>>Nog niet verschenen<<

Verouderde versies

Tweede versie (eerste officiele Update) (V1.3) Januari 2011 Edition

>>Download<< vanaf de GTAForum database Bevat:

- Bugfixes - Bepaalde (lang niet alle!) bugs zijn gefixt, zoals onzichtbare muren en unsolid gebouwen.

- Ontbrekende lots - Waar in de vorige versie lots (kavels) ontbraken, zijn ze in deze versie allemaal toegevoegd.

- Texture fix -De cartoony look van GLD is verdwenen, zodat GLD een stuk realistischer aanvoelt.

- Paths - Om de stad meer levendiger te maken, zijn er automobilisten toegevoegd (Let op: Het is nog niet optimaal gedaan!)

- The Downtown District

- Aantal voertuigen en wapens

- Enkele objecten zoals extra straatverlichting, stoplichten etc. zijn toegevoegd

Eerste versie (V1.0) December 2010 Edition

>>Download verwijderd<<

Bevat:

  • The Downtown District
  • Kermisterrein
  • Nieuwe Wapens
  • Nieuwe voertuigen

Bewerkt: door Dutchy3010

  • Reacties 794
  • Bezichtigingen 131.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_573500

ik wou ff melden dat ik de laatste 2 a 3 dagen niks aan de mod kan doen. ik zit nu in almere op mijn psptje, maar ik zal wel proberen zoveel mogelijk online te komen. ik hoop dat het deze dagen goed gaat met de mod! mvg, apple-mac (op z'n psptje)

Geplaatst:
comment_576217

hey ik ben weer terug van weggeweest en ik wou hier graag ff zeggen dat ik op 1 januari 2007 om oo:11 uur OOM ben geworden en ik ben 30 dec aangehouden lol!

en ik ga nu ff de basepack bekijken dus doei

Geplaatst:
comment_577390
maar hoe moet je een weg je makken

Je hoeft geen wegen te maken, daar zorgen wij al voor. Maar ik denk dat je eerst nog even wat meer ervaring moet gaan opdoen voordat je mee gaat doen aan een mod. Niet dat dat huisie er slecht uit zag, maar je bent er gewoon nog niet zo ervaren mee. Daarom wil ik je eigenlijk nog niet toelaten om met GLD mee te doen. Misschien over een maand ofzo, als je wat meer ervaring hebt.

Geplaatst:
comment_577529
Gefeliciteerd bobo! 8) Maarre, hoe moeten de kindjes JOUW noemen? [NL]BOBO[FRL]???

Ik ben inmiddels weer terug van weggeweest

[..]

Applemac... 8)

je wilt weten hoe ik in RL heet dat staat in me msn naam en je hebt mijn msn ook wel dus lol.

maarre de basepack ziet eer al mooi uit en ik mot de updates nog ff hebben en dan heb ik alles ook mzzls

en Djpp mooi huisje

Geplaatst:
comment_577617

Hallo Mensen,

Ik ben vanmorgen zojuist bezig geweest een missie te maken voor GTA San Andreas. het was de bedoeling dat je in die missie in een vliegtuig stapt en naar San Fiero Airport vliegt. en daar 3 Ballas mensen neerschiet.

En nu de Grote mededeling: DE MISSIE WERKT , ik heb gemaakt met behulp van de Tutorials van JgunterS, dus ook JgunterS bedankt! :klap:

ik kan vanaf vandaag dus eenvoudige missies maken. binnenkort zal ik de 1e missie voor GLD maken. Niet voor het echte verhaal maar gewoon voor de leden. :klap:

markps3fanman

ps. wie de missie wil moet maar ff pb-en naar mij of mij op msn spreken.

Bewerkt: door markPs3fanman

Geplaatst:
  • Auteur
comment_577933

Mooi gedaan markps3fan!, Petje af. Je zet je ook echt in voor GLD dus dat is helemaal top!

Maar nu heb ik het weer ff over iets anders, veel mensen klagen over dat hun gebouw NIET op hun lots passen. En meeste vragen ook of ze de lots daarom mogen aanpassen. Het antwoord hierop is: JA, dit mag. Alleen zijn er wel wat regels aan verbonden! De buitenste rij vertex mag je absoluut NIET aanpassen, omdat dan je lot niet op het eiland past.!

Stel dat dit je lot is

zne7.jpg

Hier zie je een zijaanzicht afgebeeld van een lot. Je ziet dat de buitenste vertexen met ROOD zijn aangegeven. Deze mag je dus NIET aanpassen!

Dit is goed!

z1tl6.jpg

Dit is goed, omdat je de buitenste vertexen NIET hebt aangepast, zodat deze nogwel op derest van het eiland past.

Dit is fout!

z2ig2.jpg

Dit is helemaal fout, omdat je met de buitenste vertexen knoeit. Nu past je lot dus niet op andere delen van het eiland!.

Voor vragen (hierover) kun je me altijd PB'en :)

Mvg, AppleMac

Geplaatst:
comment_577991

Nickonly neej voor mij ik wil bij sa een heeeeele lange wEg makken , en welke prog`s moet ik hebben

ik had txd workschop (die ben ik kwijt) en een script voor het om zetten van .3ds naar .dff en .col ...

snappje??? :ch::D

Geplaatst:
comment_578042
Nickonly neej voor mij ik wil bij sa een heeeeele lange wEg makken , en welke prog`s moet ik hebben

ik had txd workschop (die ben ik kwijt) en een script voor het om zetten van .3ds naar .dff en .col ...

snappje??? :ch::D

Voor dat soort dingen bestaat dus het "Textuurs en moddeling help topic", en niet dit topic. :duh:

Geplaatst:
comment_578714

veel mensen klagen over dat hun gebouw NIET op hun lots passen.

dan nemen ze toch meerdere kavels, als ze niet aan eentje genoeg hebben, dan hebben we ook sneller de kavels allemaal volgebouwd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_578819

veel mensen klagen over dat hun gebouw NIET op hun lots passen.

dan nemen ze toch meerdere kavels, als ze niet aan eentje genoeg hebben, dan hebben we ook sneller de kavels allemaal volgebouwd.

Met trots mededeel ik, dat ik de lots: 1,2,3,4, 35,36 en 43, 44 gehuurd heb. (kaar wordt binnekort aangepast)

Met passen, bedoel ik dat het land bijv. niet geegaliseerd is.

Thanx for the good comments! :)

AppleMac

Bewerkt: door Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.