Jump to content
Geplaatst:
comment_481071

6. De GTA Juggernaut showde een signature met "Your crewlick-targets" op het forum.

bannergta.png

Ontstaan in 2005 tussen een fusie van Apple-Mac en Nickonly, en gestaakt in 2009. GTAgames.nl's The Green Light District was één van de grootste, en meest hoopvolle mods van GTAForum.nl, maar in 2009, ruim 4 jaar nadat de mod gestart was, is het werk gestagneerd. De oorzaak was dat het team volledig uitelkaar gevallen was, door bepaalde redenen (voornamelijk real life). In 2009 was besloten om een actie te houden waarbij een heel nieuw team de mod zou afmaken, zodat de mod alsnog goed uitgebracht zou worden. Maar de actie (die ruim 1 jaar heeft geduurd!) was geen succes, en op 28 December 2010 is ons Subforum ook opgeheven. Op 5 september 2011 is de mod GTA Mafia Stories overgenomen, en maakt sindsdien deel uit van The Green Light District. Hiermee is The Green Light District de oudste en het allergrootste project wat ooit in de geschiedenis van gtagames.nl heeft gedraaid.

GTA San Andreas en IV release









Er was lang een grote discussie om The Green Light District ook voor IV te releasen. Dit idee was in het begin afgekeurd, waardoor de mod alleen voor GTA San Andreas uitkwam. Onlangs heeft Blastov laten weten, mee te willen helpen aan een IV-release, waardoor de mod alsnog voor GTA IV uitkomt.




Over de Mod

De mod bestaat uit een aantal eilanden. Het eerste eiland is..

The Downtown District



colorm.png

Dit is het eiland met het meeste stijl in The Green Light District. Hier vind je de grote stad, op een kleine oppervlakte. Plaats voor moeder natuur is er niet. Dit is echt een waar alles door mensen gemaakt is. Op dit eiland vind je een vliegveld, kermis, discotheken, bioscoop, kantoren, casino's, noem het maar op, of het is aanwezig op dit eiland. Dit eiland wordt beheerst door de Zaibatsu Gang en deze gang wilt met deze stad maar één kant op; een enorme metropool waarin corruptie centraal staat, en waar een junk net zo'n mooie pak aan heeft als de president.

Rockford Island

rockford.png

Onbereikbaar voor de normale beschaving, en toch aanwezig is Rockford Island. Op dit eiland wordt vrijwel alles stilgehouden voor derest van de beschaving van The Green Light District. Er is een (ongebruikte) haven aanwezig, en een zeer grote gevangenis, waar de allergevaarlijkste criminelen van The Green Light District zitten opgesloten. Het eiland ziet er voor derest heel jungle-achtig en overzorgd uit. Een normaal persoon zou dit eiland zeer oninteressant vinden, maar vergis je niet! Er valt meer dan genoeg te ontdekken op dit best wel geheimzinnig eilandje.

Lynx District

lynx01.png

Lynx District is vergelijkbaar als de "halfbroer" van The Downtown District. Dit eiland lijkt enigzins op The Downtown District, maar mist alleen de stijl die The Downtown District wel had. Ook dit eiland wordt gerunt door de Zaibatzu Gang, welke op dit eiland, vreemd genoeg het meest aanwezig is in het straatbeeld. Terwijl hun hoofdkantoor zich in The Downtown District bevind..

Zaibatsu District

ttjt.png

Het Zaibatsu District is een eiland waar vroeger de Mafia gevestigd was. De bende die er tegenwoordig rondloopt is, hoe kan het ook anders, de Zaibatsu. Op dit eiland moet je zeker geen problemen zoeken. Deze bende kent elke steeg en hoekje uit zijn hoofd. Daarnaast is vrijwel alles geheel of gedeeltelijk gefinanceerd door de Zaibatsu. Heb je behoefte aan een plek met geschiedenis, dan is dit district ideaal voor jou

Aangekondigde eilanden.

Forston Island



Vestavia Hills (Crowning Hills in Mafia Stories)

Verhaallijn

Ook zou de mod een geheel nieuwe verhaallijn hebben, en zou de Zaibatsu (de gang uit GTA 2) een belangrijke rol spelen in The Green Light District. De sfeer van GLD was gefocust op veel variatie. The Downtown District is een heel klein, maar druk, modern centrumgebiedje, terwijl Forston Island en Liberty Tree's heel bosachtig en dorpachtig zijn. (Meer informatie binnenkort)

Special thanks to:

Nickonly

Tim

Mythbuster

Blastov

Download

Omdat de mod nog in ontwikkeling is, zit de mod nog vol met bugs en glitches die er stuk voor stuk uitgehaald moeten worden. Ik zou proberen om maandelijks een patch of update uit te brengen. Mocht iets niet naar geheel werken, of heb je een vraag, klacht of opmerking, dan kun je ook een mail sturen naar: teamgld AT live DOT nl

Huidige versie

Derde versie (V1.7) Christmas December 2011 Edition
  • Bugfixes
  • Nieuw eiland: Rockford Island
  • Nieuw eiland: Lynx District
  • 28 nieuwe voertuigen
  • Nieuwe timecyclus, met nieuwe weersomstandigheden
  • Radar
  • Namen van plaatsen, voertuigen en eilanden zijn toegevoegd

>>Download<<vanaf de gtagames database

Volgende versie Vierde versie (V*.*)

  • Missies
  • Radar
  • (Misschien Mafia District)

>>Nog niet verschenen<<

Verouderde versies

Tweede versie (eerste officiele Update) (V1.3) Januari 2011 Edition

>>Download<< vanaf de GTAForum database Bevat:

- Bugfixes - Bepaalde (lang niet alle!) bugs zijn gefixt, zoals onzichtbare muren en unsolid gebouwen.

- Ontbrekende lots - Waar in de vorige versie lots (kavels) ontbraken, zijn ze in deze versie allemaal toegevoegd.

- Texture fix -De cartoony look van GLD is verdwenen, zodat GLD een stuk realistischer aanvoelt.

- Paths - Om de stad meer levendiger te maken, zijn er automobilisten toegevoegd (Let op: Het is nog niet optimaal gedaan!)

- The Downtown District

- Aantal voertuigen en wapens

- Enkele objecten zoals extra straatverlichting, stoplichten etc. zijn toegevoegd

Eerste versie (V1.0) December 2010 Edition

>>Download verwijderd<<

Bevat:

  • The Downtown District
  • Kermisterrein
  • Nieuwe Wapens
  • Nieuwe voertuigen

Bewerkt: door Dutchy3010

  • Reacties 794
  • Bezichtigingen 131.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1910596

Zoals ik hierboven lees claimen een aantal mensen dat ze problemen hebben met de modifcatie. Ik heb de mod zelf op vier verschillende computers getest, elk met verschillende besturingsystemen (XP en Windows 7), en de modeficatie werkt gewoon naar behoren.

Ik ben nu bezig met het onderzoeken van dit probleem, ik denk zelf niet dat het aan de installer van GLD ligt, aangezien er ook een aantal mensen zijn bij wie de mod gewoon naar behoren werkt inclusief ik.

Hieronder staan een aantal mogelijkheden beschreven om GLD V1.7 te installeren.

- SLA GEEN STAPPEN OVER!

- Het is belangrijk dat je de mod gaat installeren op een schone, en dus ongemodde versie van San Andreas. Daarmee bedoel ik dus de San Andreas install waarop je NOOIT een mod op hebt geinstalleerd en/of verwijderd

- Het is de bedoeling dat je ALLE suggesties volgt, en niet gaat uitkiezen welke suggestie het beste is voor je. Aan het eind van elke stap wordt gevraagd of de mod werk 'JA' of 'NEE', waarnaar er nieuwe sugesties komen.

- Elke keer als het antwoord 'NEE' is, kan de volgende sugesstie pas worden hervat wanneer er weer een schone (ongemodde) installatie van San Andreas beschikbaar is. Als het antwoord 'JA' is, is het probleem vaak opgelost OF wordt je gevraagd een andere suggestie te volgen. Wanneer je een andere suggestie moet volgen terwijl het antwoord 'JA' is, is het niet nodig om San Andreas opnieuw te installeren.

Om mij te kunnen helpen met het vinden van de oorzaak, moet je het volgende doen:



Installeer V1.7 opnieuw

  1. Installeer een niet gemodde GTA San Andreas-versie op je computer
  2. Downgrade GTA San Andreas naar v1.0 met behulp van deze downgrader
  3. Download V1.7
  4. Pak het volledige archief uit op je Desktop in een map genaamd "GLD Files"
  5. Run de mapcleaner.exe, kijk bij "Settings" of het vinkje bij "Rebuild archive (or delete if empty)" en "Don't ask for confirmation" zijn aangevinkt.
  6. Ga weer terug naar het beginscherm van de mapcleaner (tabblad Game), en klik op "Browse for game directory"
  7. Selecteer je zojuist gedowngrade GTA San Andreas map
  8. Klik op "Start" welke rechts onderaan het programma te vinden is.
  9. Doe nu niks, GTA San Andreas wordt gecleand voor GLD.
  10. Klik op "GLD Install V1.7.exe", volg de stappen, en kies weer je gedowngrade GTA San Andreas installatie map.
  11. Na het installeren krijg je een bevestigingsscherm te zien. Hierna kun je GLD starten.

Werkt de mod?

  • JA - Dan hoor ik dit graag van je, doormiddel van een reply in dit topic.
  • NEE - Volg onderstaande stappen (ALLEEN ALS JE SAN ANDREAS OPNIEUW VOORZIEN IS VAN EEN CLEAN INSTALLATIE. Na het uitvoeren van bovenstaande stappen is je San Andreas niet clean meer, en zul je San Andreas opnieuw moeten installeren om onderstaande stappen te vervolgen!)

Installeer V1.3

  1. Installeer een niet gemodde GTA San Andreas-versie op je computer
  2. Downgrade GTA San Andreas naar v1.0 met behulp van deze downgrader
  3. Download V1.3
  4. Pak het volledige archief uit op je Desktop in een map genaamd "GLD Files"
  5. Run de mapcleaner.exe, kijk bij "Settings" of het vinkje bij "Rebuild archive (or delete if empty)" en "Don't ask for confirmation" zijn aangevinkt.
  6. Ga weer terug naar het beginscherm van de mapcleaner (tabblad Game), en klik op "Browse for game directory"
  7. Selecteer je zojuist gedowngrade GTA San Andreas map
  8. Klik op "Start" welke rechts onderaan het programma te vinden is.
  9. Doe nu niks, GTA San Andreas wordt gecleand voor GLD.
  10. Klik op "GLD Install V1.3.exe", volg de stappen, en kies weer je gedowngrade GTA San Andreas installatie map.
  11. Na het installeren krijg je een bevestigingsscherm te zien. Hierna kun je GLD starten.

Werkt V1.3?

  • JA - Probeer nu V1.7 te installeren door alleen de installatie van V1.7 te starten!! DUS NIET DE MAPCLEANER.EXE (Ga door naar "Werkt V1.7 na de installatie van V1.3?")
  • NEE - Hiermee toon je aan dat je naar alle waarschijnlijkheid zelf iets fouts hebt gedaan, aangezien V1.3 een stabiele versie is die bij bijna iedereen probleemloos werkt. Volg bovenstaande stappen opnieuw

Werkt V1.7 na de installatie van V1.3?

  • JA - Dan heb je het in dit geval alle stappen correct uitgevoerd, maar waarschijnlijk had je toch iets fout gedaan tijdens de installatie van V1.7. Reageer in dit topic als het probleem hiermee is verholpen.
  • NEE - Probeer de bovenstaande stappen 1 t/m 11 onder het kopje "Installeer V1.3" opnieuw uit te voeren: V1.3 is een stabiele, en 100% werkende versie van GLD.

Dankjewel voor je medewerking,

Apple-Mac

bedankt het werkt maar ik had meer verwacht tis niet mooi afgewekt de autosnelweg enzo en tis nie groter buiten gewoone gta sa :(

kun je geen missies spelen?

mvg

Geplaatst:
comment_1910637

Ik weet denk ik al wat het probleem is. In ieder geval is het belangrijk om voor de zekerheid altijd mapcleaner te gebruiken. Dan weet je zeker dat er bijvoorbeeld niet 2 dezelfde IDcodes voorkomen. Bij mij liep GLD ook vast. Todat ik de mapcleaner gebruikte. Mafia Stories kende hetzelfde probleem.

Als de laadbalk in het begin is, en SA crasht, dan is er vaak sprake van een fout in een of andere IDE of IPL file. Halverwege betekend volgens mij dat de models niet zijn te vinden in de IMG archieven. Of dat deze niet goed is aangegeven. Crasht SA bij het einde van de laadbalk dan is er vaak iets mis met de .SCM file. Let ook op dat crashes tijdens het laden ook veroorzaakt kunnen worden doordat de gta.dat niet naar toebehoren functioneerd. In ieder geval moet in acht worden genomen dat, met betrekking op de IMG files), er maar 5 verwijzingen naar IMG files in de gta.dat kunnen voorkomen. Niet meer.

Geplaatst:
comment_1910949

Ik heb 'm een aantal uren lang getest en kom tot de volgende punten:

algemeen:

  • halverwege het laden begint (bij mij) het spel al te laden en te kraken enz.
  • na het laden gebeuren er allerlei rare dingen voor de cutscene start
  • is het misschien een idee om de eilanden ietsjes lager te zetten (qua hoogte), dat maakt het wat makkelijker als er halve bruggen en wegen zijn :puh:
  • leuke nieuwe wantedstars
  • originele wapens (vlammenwerper, rioolbuis etc :))
  • leuke nieuwe auto's
  • leuke en originele verhaallijn (voor zover)
  • reclameborden scrollen iets te snel om te lezen

downtown district:

  • een racewagen recht voor het spawnpunt staat op een paaltje (?) gespawnt
  • vliegveld zonder hekken of bewaking? :puh:
  • vliegtuigen (incl. schaduwen) staan 1m boven de grond :puh:
  • gaat die dronkenschap ook nog op een andere manier over dan door zelfmoord te plegen :puh:?
  • leuke botsautootjes

lynx district:

  • af en toe rijd ik tegen een lantaarnpaal aan, waarna ik mijn auto moet verlaten omdat deze hierin vastzit? (was vlgs mij ook bij de gewone SA)
  • glazen gebouw bij pizzaria: als je erin zit, zie je de uitgang niet meer (kosste me 5 minuten om die te vinden:))

rockford island:

  • omgezaagde bomen zitten half in de grond
  • hotrings spawnen half op elkaar
  • misschien een iets grotere kade (containers, kraan > VRACHTSCHIP?! :puh:)
  • poort van gevangenis misschien inbeukbaar maken?

Ik zal vandaag of morgen ook nog een gameplay filmpje posten.

edit: is het niet mogelijk om in de readme een gebruikersnaam en wachtwoord te zetten om daarmee een server te maken voor GLD in SA-MP?

Bewerkt: door IV4LIFE

Geplaatst:
comment_1911111

Ik heb 'm een aantal uren lang getest en kom tot de volgende punten:

algemeen:

  • halverwege het laden begint (bij mij) het spel al te laden en te kraken enz.
Hier is volgens mij niets aan te doen op dit moment. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij komt dat doordat GLD heel veel bestanden niet heeft die SA wel had. Ik denk dat er een vastgestelde laadtijd is voor bepaalde bestanden, zoals de img files... Echter bevatten de img files van GLD niet zo veel bestanden, waardoor 'n deel van die laadtijd niet wordt gebruikt. Zo ook met andere files(ide's bijvoorbeeld)...

leuke nieuwe auto's
Danku! :)

vliegveld zonder hekken of bewaking? :puh:
Ik denk dat dat komt omdat GLD nog niet alle generics heeft, en omdat ped-paths nog niet gemaakt zijn? Dit moet Apple maar even beantwoorden.

  • gaat die dronkenschap ook nog op een andere manier over dan door zelfmoord te plegen :puh:?

Volgens mij gaat hij na een tijdje automatisch weg, maar ik kan me herinneren dat in der tijd dat ik nog mee hielp dit ook het geval was?

  • leuke botsautootjes

Danku! :D

  • af en toe rijd ik tegen een lantaarnpaal aan, waarna ik mijn auto moet verlaten omdat deze hierin vastzit? (was vlgs mij ook bij de gewone SA)
  • glazen gebouw bij pizzaria: als je erin zit, zie je de uitgang niet meer (kosste me 5 minuten om die te vinden:))

Was in de gewone SA niet zo, maar ik denk dat Apple dit wel kan fixen. Weet dat dat al heel lang zo is in GLD.

De rest van de dingen kan ik je zo even niet mee helpen, maar ik ben blij dat je 't over het algemeen een leuke mod vind(denk ik?)! Ook al werk ik al lang niet meer mee aan deze mod, er zit toch een hoop werk van me in waar ik trots op ben :puh:

Geplaatst:
comment_1911175

@mythbuster: Jep, is een leuke mod! Alleen jammer dat hier en daar nog geen mensen lopen om neer te schieten ( :engel: )

Kwam nog een paar kleine bugs tegen:

downtown district, het strand is niet overal solid :duh:, waardoor ik een paar keer lang ben bezig geweest om er onderuit te komen.

Ook gaan hier de paths van de weg dwars door de kade heen. :puh:

De zee (geloof zuiden van Downtown) ligt hoog en daarnaast ligt een lager stuk zee met daartussen niks?

de F18(?), die spawnt met de hydra-code, landt op zijn kop, dat is wel een beetje jammer, ik had 'm graag geprobeerd. :cry:

Toch lijkt het mij een leuk initiatief om een SA-MP server te maken: het is niet zo heel veel werk en dan kan je met alle GLD mensen spelen, zodat het nóg leuker wordt. Met een standaard blad kom je al een heel eind, de hoogten en lengten en breedten moeten dan nog wel worden veranderd. Maar daar is een kaart voor nodig. :)

Bewerkt: door IV4LIFE

Geplaatst:
comment_1911604

@mythbuster: Jep, is een leuke mod! Alleen jammer dat hier en daar nog geen mensen lopen om neer te schieten ( :engel: )

Kwam nog een paar kleine bugs tegen:

downtown district, het strand is niet overal solid :duh:, waardoor ik een paar keer lang ben bezig geweest om er onderuit te komen.

Ook gaan hier de paths van de weg dwars door de kade heen. :puh:

De zee (geloof zuiden van Downtown) ligt hoog en daarnaast ligt een lager stuk zee met daartussen niks?

de F18(?), die spawnt met de hydra-code, landt op zijn kop, dat is wel een beetje jammer, ik had 'm graag geprobeerd. :cry:

Toch lijkt het mij een leuk initiatief om een SA-MP server te maken: het is niet zo heel veel werk en dan kan je met alle GLD mensen spelen, zodat het nóg leuker wordt. Met een standaard blad kom je al een heel eind, de hoogten en lengten en breedten moeten dan nog wel worden veranderd. Maar daar is een kaart voor nodig. :)

@Apple: Zou je die F18 of wat het ook was eens willen spawnen op het vliegtuig, met scripts? Dan kunnen mensen 'm in ieder geval gewoon gebruiken, denk ik...

Die F-wat het ook was klopt ja. Deze heb ik ooit vanuit 3dsmax van Nickonly geconverteerd. Wij zijn toen dagen bezig geweest om het te fixen, maar niets helpt! Het is ook echt heel raar, want als je 'm op een rand spawnt(zodat hij 'n halve salto maakt), en instapt, kun je er gewoon normaal mee vliegen! En volgens mij als Apple 'm ergens op het vliegveld kan spawnen met scripts, spawnt hij ook gewoon recht! Dit is echt een hele vage bug! Uiteindelijk ben ik volgens mij meer dan een week elke dag bezig geweest dit te fixen, zelfs het halve vliegtuig opnieuw in GTA gezet, en zelfs dan kreeg ik hetzelfde probleem. Uiteindelijk ben ik maar gewoon verder gegaan met een ander voertuig.

Overigens, nu ik wat meer ervaring heb in moddeling, denk ik dat ik weet wat het probleem was. Als je vanuit 3dsmax en Maya models wil exporteren, hoor je de history te deleten. Ik denk dat Nick dat vliegtuig ooit naar -1 heeft gescaled verticaal, of iets in die richting, en daarna de transforms(en dus de scale) weer heeft gereset. Dan lijkt er in principe niets aan de hand, maar in de geschiedenis van het model staat dan dat dat model ooit andersom was, en als je die geschiedenis dan niet verwijdert, zou dat wel eens door kunnen gaan tot in Zmodeler. Zmodeler zelf kan daar dan niets meer aan veranderen(omdat 't een cheap-ass programma is). Ik weet niet of dit het probleem was, maar dat zou zeg maar kunnen...

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1911737

Hoeveel eilanden komen er nog bij eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar :eten: ! Eventueel wil ik een (oud-sketchupmodel) eiland restylen tot GLD-stijl? Is nu nog een beetje kaal: alleen kantoortoren (volledig zwart-marmeren binnenkant en dikke glazen buitenkant) met daarin een lift (werkt nog niet) en daaronder een grote parkeergarage, onder het halve eiland loopt een pijpleiding waar je met een vliegtuig (minimaal hydra) in kan vliegen, met in het midden een bak waar je kan landen met een trap naar die parkeergarage.

Heb nog wel een paar modellen die ik daar kan plaatsen, maar ik denk niet dat jullie hier überhaupt in geïnterreseerd zijn hé? Klinkt best wel erg stom en saai (dat is mijn mening :puh:) en ik ben een beetje opdringerig.

Bewerkt: door IV4LIFE

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1911752

Een aantal dingen die hier opgenoemd worden zijn inderdaad bebugt (Zoals dat de dronkenschap niet over gaat, vliegveld zonder hekken/bewaking, en niet echt LODS).

Dit komt doordat we ermee bezig waren, maar daarna het team uitelkaar viel. Zie het zo: The Downtown District was voor 75% voltooid. Na de overname met Mafia Stories, ben ik me niet zoveel meer gaan bezig houden met het Downtown District, en meer met het plaatsen van nieuwe eilanden. Het vergt een hoop werk om alles echt 100% correct te krijgen, en te laten functioneren, zeker als je zo'n groot project draait met slechts twee man (Tim en ik). Zou ik me focussen op het fixen van alle bugs, dan zou dat minimaal een half jaar in beslag nemen, maar als ik dan een update zou releasen zouden er ongetwijfeld reacties komen als: Geen vernieuwing? Wat is er anders aan? etc.

Ik snap dat mensen de bugs vervelend, en ik zal zeker mijn best doen om deze in te toekomst te fixen. Neem me alleen niet kwalijk dat dit niet in deze release gebeurt is. Ik heb er een hoop gefixt, anders zou GLD nu bijna onspeelbaar zijn (zeker als je bekijkt hoe het Lynx District er bijv. eerst uit zag). Maar met maar twee mensen aan het roer, is het moeilijk om en zoveel bugs te fixen, en nieuwe dingen te plaatsen. Voor de volgende versie staan er twee nieuwe eilanden gepland, het Mafia District en Vestavia Hills. Daarna komt waarschijnlijk een eiland van GLD's eigen bodem erin: Forston Island (Dit wordt tevens ook het grootste eiland). Ook moeten er nog missies gemaakt worden. De kans is dus zeer groot dat er nog bugs aanwezig zijn in die versie, of nieuwe bugs bijkomen, maar neem mij en Tim daarvoor niet kwalijk.

Daarnaast is GLD, zoals het er nu uitziet (voornamelijk V1.7) voor bijna 90% in de nacht gemaakt. Allemaal vrije tijd die ik naast school en werken (Sta 6 uur 's ochtends op, en ben pas 23.00 thuis) er ook nog in steek.

Ik hoop jullie begrip ervoor, de bugs zullen zeker gefixt worden (misschien breng ik voor V2.0 nog een wat kleinere update uit), maar snap wel dat het echt zwaar is voor me in combinatie met het dagelijks leven. Ik ben samen met Tim de enigste die enigzins nog tijd en moeite in ons project steken.

@IVA4Life,

Als het eiland compleet is, en je kan screens laten zien, beoordeel ik of het er eventueel in kan. Je bent altijd vrij een bijdrage aan de mod te leveren, of met een voorstel te komen

Apple-Mac

Geplaatst:
comment_1911765

Ok, dank je! Ik ga daar dan weer tijd in steken. Maar is het mogelijk om een platform omhoog en naar beneden te laten bewegen? En: moet dat ook via 3ds max? Anders maak ik de gebouwen erop in andere modellen, dan hoeft ie niet alles in een keer te laden.

Ik wil op zich ook best missies maken, maar dan moet iemand wel een uitgebreide storyline schrijven...

Bewerkt: door IV4LIFE

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1912770

Ok, dank je! Ik ga daar dan weer tijd in steken. Maar is het mogelijk om een platform omhoog en naar beneden te laten bewegen? En: moet dat ook via 3ds max? Anders maak ik de gebouwen erop in andere modellen, dan hoeft ie niet alles in een keer te laden.

Ik wil op zich ook best missies maken, maar dan moet iemand wel een uitgebreide storyline schrijven...

Er is wel een mogelijkheid om een platform omhoog/omlaag te laten bewegen; vraag mij echter niet hoe (ik heb geen idee).

Het werk ligt na deze release niet stil; er wordt binnenkort begonnen aan het Mafia District :engel:

Wie van de GLD spelers heeft al een Easter Egg gevonden?

-Vraag 1: In het Lynx District is ergens de naam van de maker van het eiland te vinden, heeft iemand dit al gevonden?

-Vraag 2: Welke twee echt bestaande mensen (Althans dat waren ze, tegenwoordig zijn ze dood) worden in GLD gepromoot?

-Vraag 3: The Green Light District, is over het algemeen GROEN. Er is echter 1 plek waar er een Red Light District is. Waar is dat? En wat maakt dit duidelijk?

Bewerkt: door Apple-Mac

Geplaatst:
comment_1912835

Ik dacht tijdens het spelen al een paar te hebben gevonden, maar die staan hier geloof ik niet tussen. Ik zal van de week ernaar opzoek gaan met screens!

Maar: is het mogelijk om een soort veerpont te maken (die net zo werkt als de trein, alleen dan vaker heen en weer gaat, en dat je er voertuigen op kan zetten)?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1913020

Enkele screens WIP van het Mafia District (werktitel). Gebouwen moeten nog ingame gezet worden, en enkele kavels moeten nog worden afgemaakt. Het maken van enkele nieuwe lots zal door Tim worden gedaan.

In het kort..

  • Het Mafia District is het voormalige Cita Di Curizione, zoals bekend was in GTA Mafia Stories
  • Dit is één van de belangrijkste eilanden in GTA Mafia Stories
  • De naam "Mafia District" is nog een werktitel, en zal later misschien gewijzigd worden.
  • Dit eiland was in de trailer van GTA Mafia Stories te zien.
  • Het Mafia District zal een kleine make-over krijgen in The Green Light District, maar zal niet helemaal worden omgetoverd in GLD stijl.
  • Dit is het enigste eiland dat z'n Mafia sfeer grotendeels behoud.
  • Het eiland zal worden aangepast in het hedendaags, en zal z'n '50-sfeer verliezen. Dit gaat echter niet ten koste van de basis van het eiland, wat duidelijk in Mafia-style blijft.

mafiadistrict1.png

mafiadistrict2.png

mafiadistrict3.png

mafiadistrict4.png

mafiadistrict5.png

mafiadistrict6.png

Geplaatst:
comment_1913099

@Apple: Zou je die F18(Hydra) of wat het ook was eens willen spawnen op het vliegtuig, met scripts? Dan kunnen mensen 'm in ieder geval gewoon gebruiken, denk ik...

Ok, dank je! Ik ga daar dan weer tijd in steken. Maar is het mogelijk om een platform omhoog en naar beneden te laten bewegen? En: moet dat ook via 3ds max? Anders maak ik de gebouwen erop in andere modellen, dan hoeft ie niet alles in een keer te laden.

Ik wil op zich ook best missies maken, maar dan moet iemand wel een uitgebreide storyline schrijven...

Er is wel een mogelijkheid om een platform omhoog/omlaag te laten bewegen; vraag mij echter niet hoe (ik heb geen idee).

Het werk ligt na deze release niet stil; er wordt binnenkort begonnen aan het Mafia District :engel:

Wie van de GLD spelers heeft al een Easter Egg gevonden?

-Vraag 1: In het Lynx District is ergens de naam van de maker van het eiland te vinden, heeft iemand dit al gevonden?

-Vraag 2: Welke twee echt bestaande mensen (Althans dat waren ze, tegenwoordig zijn ze dood) worden in GLD gepromoot?

-Vraag 3: The Green Light District, is over het algemeen GROEN. Er is echter 1 plek waar er een Red Light District is. Waar is dat? En wat maakt dit duidelijk?

-Vraag 4: Onder de motorkap van een auto die origineel uit de GTA Stories komt zit ook een (tekst) easter egg verstopt, heeft iemand dat al gevonden? :)

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.