Jump to content
Geplaatst:
comment_481170

neem jij altijd homies mee of helemaal nooit?

ik neem ze nooit mee want ze lopen altijd in de weg en willen soms niet instappen.

als je bevoorbeeld een 2 sterren wanted level hebt en dan wil je een homie meenemen wilt hij meestal niet instappen in je auto omdat hij op de politie zit te schieten :duh: .

als ze een ballas of vagos tegenkomen in een auto gaan ze die er ook uitsleuren,heel irritant als je in ballas gebied bent.

nemen jullie homies mee of niet?dit zou ik wel eens willen weten.

greetz,MM :cya:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_481202

Ja, ik vind ze erg handig als je politie achter je aan hebt (Wat ik om een of andere reden nu erg vaak heb :puh: ) want ze schieten dan op de politie voertuigen. Ik neem vaak ook alleen de Grove's mee die een MP5 dragen of een Desert Eagle.

ASPHALT :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_481328

mp5 en desert eagle:o.hoe komen die daaraan?

ik heb weleens gehoort dat als je alle gebieden hebt dat je homies dan een wapen upgrade krijgen maar ik heb alle gebieden en ze hebben nog steeds een gewoon pistol en smg. :?

gretz,MM :cya:

Geplaatst:
comment_481343
mp5 en desert eagle:o.hoe komen die daaraan?

ik heb weleens gehoort dat als je alle gebieden hebt dat je homies dan een wapen upgrade krijgen maar ik heb alle gebieden en ze hebben nog steeds een gewoon pistol en smg. :?

gretz,MM :cya:

100 Spray Tags doen, dan krijg je wapens in je huis en de OG's krijgen sterkere wapens (Desert Eagle, MP5).

En soms neem ik ze wel mee, als ik politie heb richt ik op zo'n agent, mijn homies knallen erop los en ik scheur weg :puh: !

Geplaatst:
comment_481554

Bij een gang war pak ik soms een grote bus en neem zoveel mogelijk homies mee,en dan rij ik naar de gang war.

Offtopic: Ik heb bijna alle gebieden,behalve in klein rot gebiedje vlak bij een 24/7.Maar wat krijg je als je alle gebieden hebt? Of krijg je nix?

Lijkt me dan wel gaar...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_481864

nee,dan krijg je niks als je alle gebieden hebt.het is wel jammer dat je gebieden dan niet meer aangevallen kunnen worden.en het is ook wel fijn dat je eens door los santos te kunnen rijden zonder in je banden geschoten te worden.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:
comment_481885

hallo,

ik neem homies soms mee om gangwars te openen. Dan hebben de vagos en de ballas nog meer te doen.

Weet je wat mij eigenlijk op valt dat als je die ballasen aanvalt in een gangwar dan komen ze zeker met z'n 10en per wave achter je aan maar ze kunnen je nooit dood schieten. Ik denk dat ze slap zijn.

Maar als de ballas op mij schiet dan doet de politie niks, en dan doe ik niks :engel::engel::engel: dan schiet politie toch op mij.

mvg jeroetjuh13

Geplaatst:
comment_484808

Ik neem nooit homies mee,

ze zijn aardig irritand, ze stappen meestal niet in, en ze ze schieten overal wat los en vast zit.

Daarom ga ik lekker in me eentje, tenzij ik echt homie's mee moet nemen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.