Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481208 Die zit op een berg maar waar moet ik dan heen?kan ik die al doen als ik in Los Santos doen? Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel en kan misschien iemand een mapje laten zien waar die berg precies is?
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_481994 je kan ook gewoon de race proberen te winnen en als het niet lukt hem niet doen. het is geen kritische missie voor het spelverloop. en 'de 100%' halen is meer iets wat je voor de uitdaging doet, om trots op te zijn op jezelf. als je hem haalt door een bug te misbruiken, ben je eigenlijk alleen jezelf voor de gek aan het houden. :/
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482212 Wie kan me helpen bij de eerste mount chilliad want ik moet dan door die checkpoints maar op een gegeven moment dan flikker ik van die berg af. Wie kan me helpen????
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482217 Rustig rijden, en probeer als je je een tegenstander tegenkomt hem voor zijn wielen te rijden, of geef hem een douw zodat hij van de berg af valt dan ben je hem ook kwijt. Verder is het een kwestie van veel oefenen, oefening baart kunst! Bewerkt: 4 augustus 200618 jaren door ~Mario~
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482408 vooral in het begin niet (te veel) bijtrappen. gewoon sturen. op de laatste 2 rechte einden lig je als het goed is dicht genoeg bij de rest om ze, door dan wel extra hard te trappen, in te halen.
Die zit op een berg maar waar moet ik dan heen?kan ik die al doen als ik in Los Santos doen?
Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel en kan misschien iemand een mapje laten zien waar die berg precies is?