Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481287 Als ik een gmax een object maak, en ik wil hem in dff converteren krijg ik een error, maar alle hokjes zijn geel! Wat heb ik fout gedaan, het object is alleen èèn cilinder! De error is: runtime error: feature not avaieble. fopen write mode. wat moet ik doen? Bewerkt: 3 augustus 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren Auteur comment_481427 Ik dacht dat scripts van 3dmaxs ook bij gmax werken
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481480 Als het goed is moeten ze inderdaad ook werken voor Gmax, heb je wel de juiste DFF scripts, dit komt wel vaker voor, ik neem aan dat je DFF_SA hebt gebruikt?? Zo niet zou je die even moeten proberen
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren Auteur comment_481520 Ja... IK heb dff_sa geprobeerd Maar hij werkt niet (Zie de beginpost voor de error)... Ooh ja, ik gebruik de gmax scripts Ik heb alles vervangen maar als ik mijn model converteer: Runtime error. feature not avaieble. fopen write mode. Wat moet ik nu doen?!?!?! Bewerkt: 3 augustus 200618 jaren door erterer0
Als ik een gmax een object maak, en ik wil hem in dff converteren krijg ik een error, maar alle hokjes zijn geel!
Wat heb ik fout gedaan, het object is alleen èèn cilinder!
De error is:
runtime error: feature not avaieble. fopen write mode.
wat moet ik doen?
Bewerkt: door erterer0