Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481346 wet iemand hier wat het geschrift is van san andreas? greetz,MM
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481349 wet iemand hier wat het geschrift is van san andreas?greetz,MM Ja hoor dat is het lettertype Diploma, hij is op de site van Gtagames te downloaden: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.87 Na het downloaden moet je hem uitpakken en dan het TT bestand in de map fonts zetten. (C: > Deze computer > Windows > Fonts.)
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481362 -Mathijs- kun je dat eens uitleggen? want ik kan die TT bestand niet plaatsen in mijn fonts? moet jehem vervangen? hieronder: Hartelijk bedankt hoor Bewerkt: 3 augustus 200618 jaren door ICE BANANA
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481392 Ben ik ook goed ? Je moet hem gewoon knippen en naar de map gaan waar de fonts staan. Druk dan op Ctrl+V of druk ergens in een wit stuk en dan rechtermuisknop -> Plakken, als er dan verschijnt van overschrijving, druk dan gewoon op ja. Duidelijk?? [Donwell]
wet iemand hier wat het geschrift is van san andreas?
greetz,MM