Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481644 als ik san andreas aanklik geefta de pc iederekeer een fout: gta_sa.exe toepassindsfout heet de fout. kan iemand mij helpen?? groeten gta gamer
Geplaatst: 3 augustus 200618 jaren comment_481751 Verwijder in ''Mijn Documenten ->GTA San Andreas User Files'' gta_sa.set eens. Zou kunnen helpen.
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren Auteur comment_481915 Verwijder in ''Mijn Documenten ->GTA San Andreas User Files'' gta_sa.set eens. Zou kunnen helpen. bedankt
Geplaatst: 5 augustus 200618 jaren comment_483213 ikt je bent mijn reddende engel ik zat vanmiddag gta te spelen wou ik het avonds spelen starte die nie op helemaal rep en roer dacht pc kapot ( ben dom in pc's dus ) en toen ik dit leeste en het werkte JOEPIE bedankt
Geplaatst: 7 augustus 200618 jaren comment_484115 Het klan ook liggen aan mods soms en bij mijn vriend ging het fout doordat hij cheats gebruikte Maar dit kan ook het geval zijn maar wat voor bestand is dat eigelijk en waarom zit hij er dan in.
Geplaatst: 8 augustus 200618 jaren comment_484865 Het klan ook liggen aan mods soms en bij mijn vriend ging het fout doordat hij cheats gebruikteMaar dit kan ook het geval zijn maar wat voor bestand is dat eigelijk en waarom zit hij er dan in. Dit bestand zit erin om SA op te starten vanuit Deze Computer of buroblad als de CD nog in je PC zit en zonder die GTA_sa.exe kun je san andreas niet spelen dus verwijderen van dit bestand heeft weinig zin.
als ik san andreas aanklik geefta de pc iederekeer een fout: gta_sa.exe toepassindsfout heet de fout. kan iemand mij helpen??
groeten gta gamer