Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_481998 Het boven stuk bij Pro-Laps. Ik weet niet persies welke maar als je onder Torso kijkt zul je hem wel vinden . Als het petje gewoon de Black-Cap is kun je deze bij Victim halen. Bewerkt: 4 augustus 200618 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_481999 R-Star Jacket heet dat http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1..._others#prolaps
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482001 Het vest wat hij aan heeft kan je bij ProLaps kopen, in Los Santos. Het petje en de broek denk ik ook, maar die weet ik niet helemaal zeker. Kijk even rond bij ProLaps, dan vind je het denk ik wel. De sportschoenen kun je in ieder geval wel bij ProLaps halen. Hoe ze precies heten weet ik niet, maar je hebt ze bij ProLaps. ProLaps kun je hier vinden: Thanks to Coz voor de mooie kaart.
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren Auteur comment_482364 Op de foto zie je dat het vest Zwart wit is maar in het echt is hij rood met zwart
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482366 Op de foto zie je dat het vest Zwart wit is maar in het echt is hij rood met zwart Neen hoor, kijk maar eens goed. Het R* Jacket is op de romp rood en de mouwen zijn zwart
Waar kan je bovenstaande kleding vinden? Dank!