Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482288 hello, ik heb nu net het huis van diaz gekregen en in de garage kunnen maar twee auto's. kan iemand me vertellen hoe ik in en 2-persoonsgarage meer auto's krijg?
Geplaatst: 4 augustus 200618 jaren comment_482291 Heel makelijk je hebt er al twee auto's in je zet de derde auto voor de garage deur stapt uit garage deur gaat langzaam open in die tijd stap jij in je car en zo kun je je car de dan snel bij in zetten zo makelijk is het. WEES WEL SNEL Bewerkt: 4 augustus 200618 jaren door masterkey
Geplaatst: 17 augustus 200618 jaren comment_491463 er is nog een manier je hebt er al 2 ingezet je stapt uit de duer gaat open en je duwt de wagen erin
Geplaatst: 17 augustus 200618 jaren comment_491473 Een betere manier is dit: Open de garage en pak 1 van je wagens. Zet die op de helft van de garage en het pad, zodat de deur niet dicht kan. Zet nu je andere wagen erbij en zet die ene auto er weer bij. Klaar!!! Donwell
hello, ik heb nu net het huis van diaz gekregen en in de garage kunnen maar twee auto's.
kan iemand me vertellen hoe ik in en 2-persoonsgarage meer auto's krijg?