Geplaatst: 22 februari 200421 jaren comment_1977 Ik heb GTA vc voor 59% uitgespeeld alleen ik kan geen missies meer vinden, ook nie die in gebouwen, Ik heb wel cheats gebruikt alleen het lijkt me sterk dat hierdoor geen missies meer mogelijk zijn op de 59% :o
Geplaatst: 22 februari 200421 jaren comment_1980 Ik heb GTA vc voor 59% uitgespeeld alleen ik kan geen missies meer vinden, ook nie die in gebouwen, Ik heb wel cheats gebruikt alleen het lijkt me sterk dat hierdoor geen missies meer mogelijk zijn op de 59% :o Bezit je alle gebouwen? Heb je al voor $300 in de strip club gezeten?
Geplaatst: 23 februari 200421 jaren Auteur comment_1987 Laat maar ik heb alweer nieuwe missies gevonden
Geplaatst: 23 februari 200421 jaren comment_2002 Heb je al voor $300 in de strip club gezeten? HAHA, viezerik. om geld voor die strip club te krijgen moet je een aantal keer naar zo'n slet kijken. Vond jij vast niet erg .
Geplaatst: 23 februari 200421 jaren comment_2003 :unsure: ow een beetje dom om dat te zegge. Dat betekent dat ik dat ook heb gedaan. EDIT DOOR JORIZ: gebruik de edit knop als je je bericht wilt veranderen! post niet een nieuw bericht daaronder!
Ik heb GTA vc voor 59% uitgespeeld alleen ik kan geen missies meer vinden, ook nie die in gebouwen, Ik heb wel cheats gebruikt alleen het lijkt me sterk dat hierdoor geen missies meer mogelijk zijn op de 59% :o