Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

save game wil niet starten

wie kan me helpen?

ik had gta een tijdje niet gedaan en met en nieuwe computer wilde ik hem weer eens doen.

ik heb van de pagina missie hulp de missie n.o.e. gedownload want daar was ik vorige keer geblefen.

als ik die in gta opstart begint hij van het begin en niet van n.o.e.

ik heb het ook met andere save games geprobeert maar hij laad ze gewoon niet.

als ik de game gewoon doe en save kan ik de load wel gebruiken.

maar ik kan niet gedownloade save`s gebruiken

kan iemand me hierbij helpen

ik ben niet van plan alles opnieuw te moeten halen

Featured Replies

wie kan me helpen?

ik had gta een tijdje niet gedaan en met en nieuwe computer wilde ik hem weer eens doen.

ik heb van de pagina missie hulp de missie n.o.e. gedownload want daar was ik vorige keer geblefen.

als ik die in gta opstart begint hij van het begin en niet van n.o.e.

ik heb het ook met andere save games geprobeert maar hij laad ze gewoon niet.

als ik de game gewoon doe en save kan ik de load wel gebruiken.

maar ik kan niet gedownloade save`s gebruiken

kan iemand me hierbij helpen

ik ben niet van plan alles opnieuw te moeten halen

Dat komt omdat de savegame die jij gedownload hebt een V1 savegame is, terwijl jij V2 is. Of jij moet een patch downloaden waardoor je V1 krijgt, of je moet V2 savegames downloaden. Bij V2 kun je helemaal niet modden dus geen MTA spelen, geen auto's instaleren etc. Ik raad je dus gewoon aan te downgraden, zodat je ook plezier kan hebben van andere mods!

Dit is de patch waarmee je kan downgraden, na de instalatie kun je dus de V1 savegames gebruiken:

http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe

En hier heb ik een V2 savegame lijst voor je:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...t&p=3434720

--

Dit niet boos bedoelt maar hier zijn al heel wat topic over, volgende keer even de zoekfunctie gebruiken.. :Y

Edited by -Matthijs-

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.