Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41633 IK hoor dat je ook een rij(driver)school hebt, wat moet je daar dan precies doen, krijg je dan een slipcursus ofzo? :blink: En is er in SA ook een legerbasis te vinden? Heb wel een grot gebouw gevonden met daarachter een legerttruck en in het water een vliegdekschip, maar is er ook een basis waar tanks staan ofzo?
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41649 in de rijschool met je tussen kegeltjes rijden enzo , en leren hoe je moet rijden met een platte band , spelers van vc en gta 3 zouden dat normaal met gemak moeten kunnen dit is eigenlijk meer voor de nieuwelingen in gta
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41730 in de rijschool met je tussen kegeltjes rijden enzo , en leren hoe je moet rijden met een platte band , spelers van vc en gta 3 zouden dat normaal met gemak moeten kunnen dit is eigenlijk meer voor de nieuwelingen in gta ik hoorde dat die rijschool in SF komt. Dan ben je al 15 uur bezig met het spel. Haddem ze beter in het begin kunnen doen...
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41784 krijg je eigelijk iets als je alle drive testen hebt gehaalt
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41944 Heb wel stoere dingetjes geleerd en gedaan in de rijlessen.. :unsure:
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41947 Ik haal die met die rondjes op een vage manier niet steeds 68%
IK hoor dat je ook een rij(driver)school hebt, wat moet je daar dan precies doen, krijg je dan een slipcursus ofzo? :blink:
En is er in SA ook een legerbasis te vinden?
Heb wel een grot gebouw gevonden met daarachter een legerttruck en in het water een vliegdekschip, maar is er ook een basis waar tanks staan ofzo?