Geplaatst: 9 augustus 200618 jaren comment_485561 ik heb op OG Loc gestemt want hij hoort bij het gepeupel van Big Smoke net zoals Big Poppa, Ryder, alle mensen in BS's crack house(ja ik liet daar niemand levend achter, niet eens de danseressen), Big bear(hij moet ook dood want hij is ook van de ballas en aan de drugs) en die f*king irritante B Dup. En ik haat dus al die gasten die hier bovenstaan genoteerd! Zo, dat wou ik ff kwijt. wakkiegeslacht
Geplaatst: 9 augustus 200618 jaren comment_485752 ik heb op OG Loc gestemt want hij hoort bij het gepeupel van Big Smoke net zoals Big Poppa, Ryder, alle mensen in BS's crack house(ja ik liet daar niemand levend achter, niet eens de danseressen), Big bear(hij moet ook dood want hij is ook van de ballas en aan de drugs) en die f*king irritante B Dup. En ik haat dus al die gasten die hier bovenstaan genoteerd! Zo, dat wou ik ff kwijt. wakkiegeslacht Big Bear sluit zich weer aan bij de Grove in de missie Beat down on B Dup
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_487050 maddog natuurlijk das tenminste een echte gangsta rapper ... og loc die mag lekker gaan boenen
Ik haat OG Loc die nep gangster het meest