August 5, 200619 yr Kan iemand ff een kaart ofzo maken met waar die tunnel is met die zwervers >>> Door Mark B.: Je kon dit ook gewoon in het andere topic over de zwervers vragen!<<<
August 5, 200619 yr Kan iemand ff een kaart ofzo maken met waar die tunnel is met die zwervers Natuurlijk, komt eraan.. ----------- Hier is je kaartje, de tunnel loopt bij de rode verticale streep. Je kan er komen via de haven, of via de bomshop van 8-ball. Klikken voor een vergroting! Edited August 5, 200619 yr by -Matthijs-
Kan iemand ff een kaart ofzo maken met waar die tunnel is met die zwervers
>>> Door Mark B.: Je kon dit ook gewoon in het andere topic over de zwervers vragen!<<<