Jump to content
Geplaatst:
comment_483225

ik zou het top vinden als er in GTA4 echte taxi komen

ik zie het zo:

je stapt in aan de bestuurders kant echt je steelt de auto zodat je de bestuurder wordt

gewoon een auto stelen dus

als je aan de bijrijderskant instapt

komt je automatisch in het pauze menu van de map/kaart

je plaats daar je marker op de kaart (zoals in Sa & LCS) en de taxi zet je daar af (zoals in de laatste delen als je tijdens een missie om het leven komt

--geen gezeik met lange afstanden rijden als je er geen zin in hebt---

en nog iets

SNEEUW

zou het niet geweldig zijn als het op zijjn tijd is zou sneeuwen met alle slip gevaar wat er bij hoort

Bewerkt: door GTA-Hoinjsz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_490382
sneeuw, dat is nogals lastig, misschien op een speciale plek zoals bijv. een top van een berg waar al sneeuw ligt dan is het sneeuwen hetzelfde als regenen.

Dan is het toch nog even moeilijk? Kun je het net zo goed op meer plaatsen laten sneeuwen dan alleen op die berg. Er zou misschien wel gewoon sneeuw kunnen liggen ja. En de taxi is misschien een goed mod idee voor een goede modder? Ikzelf mod niet goed.

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_511897

ja zou wel cool zijn hoop dat gta4 nog realistischer zal zijn dan san andreas . Ik heb gehoord dat gta4 alleen op de xbox uitkomt is da waar? Het zou wel maar erg zijn dat ik speciaal een xbox moet kopen want ik ben nogal een sony fan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.