Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41671 Weet iemand alle scholen te vinden? Daarmee bedoel ik de driving school, bike school, boat school, pilot school want ik weet ze allemaal niet te vinden! * ik weet dat er al een topic is over de pilot school alleen dit is makkelijker alles in 1*
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren Auteur comment_41775 Ja dat snap ik zelf ook nog wel maar ik vraag of iemand ze allemaal weet!
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42138 driving school zit vlak naast het oude tankstation waar je missies moet doen, en de bikerschool en de boatschool weet ik niet. de vliegschool moest je dacht ik kopen in las veturras
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42153 ik ben nu zelf aan het vliegen in Las Venturras...ongeveer de 4/5e missie in LV dan kan je vliegen
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42155 Je moet niet zoeken, zodra ze beschikbaar zijn zie je rode S-en op je map.
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42187 oke want ik heb meer vliegskills nodig , nu graken de helis bij mij ni open :huh:
Geplaatst: 1 november 200420 jaren Auteur comment_42317 Oke Bedankt gewoon heel veel missie´s doen en dan komen de scholen vanzelf op je kaart Edit: Heb de boot school en de rij school al vrijgespeeld!
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42379 motor school in aan de rand van las venturas auto school is dichtbij je garage in san feiro vlieg school is in de woestijn bij de oude airstrip, maar die moet je eerst kopen. vaar school geen flauw idee
Geplaatst: 25 november 200420 jaren comment_53647 **motor school in aan de rand van las venturas**auto school is dichtbij je garage in san feiro vlieg school is in de woestijn bij de oude airstrip, maar die moet je eerst kopen. vaar school geen flauw idee de rand van las venturas :rolleyes: maar waar precies want de stad heeft 4 randen he ;-) noord oost zuid west
Geplaatst: 25 november 200420 jaren Auteur comment_53672 Ik heb ze ondertussen allemaal allang vrijgespeeld en bijna overasl goud maar hier zitten ze in de buurt Rood= Driving School Geel= Vlieg School Blauw= Bike School Groen= Boot School
Geplaatst: 25 november 200420 jaren comment_53775 De vlieg school is gewoon een missie en zit op die graveyard van vliegtuigen een stukkie hoger dus;) Scholeb zijn op de map aangegeven met een rood $ teken
Weet iemand alle scholen te vinden? Daarmee bedoel ik de driving school, bike school, boat school, pilot school want ik weet ze allemaal niet te vinden!
* ik weet dat er al een topic is over de pilot school alleen dit is makkelijker alles in 1*