Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483351 ik heb die een keer gezien in een missie maar daarna eigenlijk nietmeer, blijft dat gat open bij die gevangenis waar dus dat bloed was enz, ik zou er graag nog eens heen willen als ik wist waar het is...
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483366 Ah, je bedoelt waarschijnlijk de missie Kanbu Bust-Out . Als je deze missie volbracht hebt, zal er idd een opening in de muur blijven. En je zal er zelf een grote bloedvlek aan de muur zien. De locatie van dat gat, is aangeduid met de rode cirkel. Let wel op: Je hebt een Police nodig om de plaats van het gat te bereiken. Veel succes. Bewerkt: 6 augustus 200618 jaren door Svenie
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483752 Nog een kleine toevoeging: Je kan ook een Enforcer gebruiken om binnen te komen!! Bewerkt: 6 augustus 200618 jaren door Donwell
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren Auteur comment_483762 Nog een kleine toevoeging: Je kan ook een Enforcer gebruiken om binnen te komen!! of je kan gwoon over het hek heen vliegen zoals ik gedaan heb maarja ik heb t dus al gezien, bedankt
ik heb die een keer gezien in een missie maar daarna eigenlijk nietmeer, blijft dat gat open bij die gevangenis waar dus dat bloed was enz, ik zou er graag nog eens heen willen als ik wist waar het is...