Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483543 ik heb zelf C++ en ik heb wel eens zin om een cht programmatje te maken alleen ik weet niet hoe ik ben namelijk niet goed in die scripts als ik altijd wat maak met C++ dan is het iets simpels uit het toolbox maar ik wil een keer iets nuttigs maken alleen ik weet niet hoe zou iemand mischien iets nuttigs weten en weet je ook hoe?
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483615 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved.
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren Auteur comment_483618 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved. oke heb hem daar ook geplaatst
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483622 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved. oke heb hem daar ook geplaatst Ah.. nu staat hij er dubbel. Een moderator is in een staat verkeerd geplaatste berichten te verplaatsen dus je hoeft geen nieuw topic te maken. Bewerkt: 6 augustus 200618 jaren door Ewoud
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren Auteur comment_483627 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved. oke heb hem daar ook geplaatst Ah.. nu staat hij er dubbel. Een moderator is in een staat verkeerd geplaatste berichten te verplaatsen dus je hoeft geen nieuw topic te maken. o sorry :S
Geplaatst: 6 augustus 200618 jaren comment_483630 Geeft niks. Slotje erop, en verder posten in het andere topic.
ik heb zelf C++
en ik heb wel eens zin om een cht programmatje te maken
alleen ik weet niet hoe
ik ben namelijk niet goed in die scripts
als ik altijd wat maak met C++ dan is het iets simpels uit het toolbox
maar ik wil een keer iets nuttigs maken
alleen ik weet niet hoe
zou iemand mischien iets nuttigs weten
en weet je ook hoe?