October 31, 200421 yr waneer had jij gta sa ? en dan bedoel ik officeel niet via internet. ik donderdag ochtend ( bart smit ) :lol:
October 31, 200421 yr Donderdagochtend. Eerst snel bij eplaza was uitverkocht dus sprinten naar de 10 seconden verderop-liggende free-record-shop en ze hadden net binnen dus scheen die licht van hoop op mijn gezicht en kwam nog achtergrondmuziek waarvan je bijna moest huilen. :hehe: :gtasign:
October 31, 200421 yr Donderdagochtend rond 10 uur Bij dimensionplus in Groningen Eigenaar is achterbuurman
October 31, 200421 yr Donderdag 28 oktober @ 16.05 ong. Na het vette optreden van Lange Frans en Baas B B), gelijk naar Dixons gerend waar ze er nog 10 v/d 50 hadden
October 31, 200421 yr Ik had m donderdag 28ste, toen het "grote" pauze was op school, gelijk halen.. Bij bartsmit was alles al Gereserveerd, maar er was Intertoys en FreeRecordShop nog, dus ik liep rechtdoor maar FreeRecordShop gehaald... FreeRecordShop heeft trouwens ook nog een goeie plaats, want dan komen men daar eerder tegen dan de intertoys Mijn mentor was verbaasd dat ik m kon halen, want het was 18+ Want mijn vriend had m ook gehaald dus zijn broer wilde Die GTA afpakken, mijn mentor vroeg dus welke spel :lol:
waneer had jij gta sa ?
en dan bedoel ik officeel niet via internet.
ik donderdag ochtend ( bart smit ) :lol: