Alle mensen die goed kunnen modden in 3ds max, en hun models ingame kunnen zetten op de juiste manier kunnen hieraan meedoen.
Wat houdt dit in?
Generic object factory is een project waarbij ik in een nieuwe .IMG bestand al onze zelfgemaakte generic objecten ga plaatsen, ook ga ik een IDE lijst bijhouden, zodat iedereen deze models kunnen gaan gebruiken voor hun mods.
Deze mod werkt alleen voor mensen die een SA versie hebben die gecleaned is door steve-M's mapcleaner
Ik ga de Id's 14000+ gebruiken.
Voordat je begint met moddelen moet je absoluut de volgende regels lezen, anders gaat het straks fout en doe je alles voor nix, wat zonde zou zijn.
Regels:
Je moet met 3ds max werken,
Je COL3 bestand mag neit meer dan 800 poly's bevatten,
Je moet een werkende Txd, DFF en COL3 bestand kunnen maken.
Al je DFF bestanden moeten aan 1 txd bestand zijn gekoppelt
Je DFF/COL3 moet een duidelijke omschrijving van het model in het Nederlands bevatten, en moet eindigen op de 1e 4 letters van je nickname. (Als je dus een houten stoel hebt gemoddeld moet het zoiets worden: stoelhout_kaas)
Bij elk model dat je gemaakt hebt en je wilt posten in dit topic moet een render van gemaakt worden, die render moet standaart zijn en de maten *320 *240 bevatten.
Wat verstaan we onder generic objecten?
generic objecten zijn models die vaker gebruikt kunnen worden ingame, dit zijn bijvoorbeeld: bomen, dozen, ballen, hekjes, meubilair, sanitair en ga zo maar door oneindig veel dingen dus.
wat ik dus niet bedoel zijn: auto's huizen, wapens, grote stukken grond, wegen enz.
Voor wie is dit bedoeld?
Alle mensen die goed kunnen modden in 3ds max, en hun models ingame kunnen zetten op de juiste manier kunnen hieraan meedoen.
Wat houdt dit in?
Generic object factory is een project waarbij ik in een nieuwe .IMG bestand al onze zelfgemaakte generic objecten ga plaatsen, ook ga ik een IDE lijst bijhouden, zodat iedereen deze models kunnen gaan gebruiken voor hun mods.
Deze mod werkt alleen voor mensen die een SA versie hebben die gecleaned is door steve-M's mapcleaner
Ik ga de Id's 14000+ gebruiken.
Voordat je begint met moddelen moet je absoluut de volgende regels lezen, anders gaat het straks fout en doe je alles voor nix, wat zonde zou zijn.
Regels:
Je moet met 3ds max werken,
Je COL3 bestand mag neit meer dan 800 poly's bevatten,
Je moet een werkende Txd, DFF en COL3 bestand kunnen maken.
Al je DFF bestanden moeten aan 1 txd bestand zijn gekoppelt
Je DFF/COL3 moet een duidelijke omschrijving van het model in het Nederlands bevatten, en moet eindigen op de 1e 4 letters van je nickname. (Als je dus een houten stoel hebt gemoddeld moet het zoiets worden: stoelhout_kaas)
Bij elk model dat je gemaakt hebt en je wilt posten in dit topic moet een render van gemaakt worden, die render moet standaart zijn en de maten *320 *240 bevatten.
Wat verstaan we onder generic objecten?
generic objecten zijn models die vaker gebruikt kunnen worden ingame, dit zijn bijvoorbeeld: bomen, dozen, ballen, hekjes, meubilair, sanitair en ga zo maar door oneindig veel dingen dus.
wat ik dus niet bedoel zijn: auto's huizen, wapens, grote stukken grond, wegen enz.
Hoe meot je je model hier posten?
Dat moet als volgt gebeuren:
Naam Model:
vuilnisbakijzer_kaas
Foto model:
Download url:
link
Overigens controlleer ik alle models op hun kwaliteit, zijn ze neit goed genoeg dan komen ze er niet in,
voor de duidelijk een model hoeft niet altijd highpoly te zijn om er goed uit te zien, textuur werk speelt ook een grote rol.
Bij elke 50 objecten zal ik een publieke release maken zodat jullie die in gebruik kunnen nemen.
Dat was het denk ik wel zo'n beetje. als ik wat mis zal ik mijn post editen,
Kom maar op met jullie vragen/opmerkingen, en vooral models
Succes groeten Martijn.