August 7, 200619 yr weet iemand hoe ik artillary kan doen want ik moet het doen met de verrekijker maar op wat moet k dan duwe of wat moet k dan doen om de artillary te laten kome??
August 7, 200619 yr Hey koenww, Heel simpel, je kijkt door je verrekijker, kiest een punt indien je de rechten hebt om artillery te schieten (moet je een bepaalde rank hebben). Dan druk je op de rechtermuisknop, en dan word er artillery op het punt geschoten waar jij op gericht hebt. Succes, Koos. Edited August 7, 200619 yr by Cool Hand
weet iemand hoe ik artillary kan doen want ik moet het doen met de verrekijker maar op wat moet k dan duwe of wat moet k dan doen om de artillary te laten kome??