August 7, 200619 yr Wel een mooie signature maar ik vindt het wel jammer dat je niets met je achtergrond hebt gedaan!! En de tekst links onderin kan je bijna niet lezen!! Insane-GFX Rate: 7/10
August 7, 200619 yr Author Niets met de Achtergrond gedaan? Sorry maar dan moet je beter kijken.. En die Tekst moest niet zo opvallend worden.. Maar bedankt voor je rate!! Nog meer rates iemand?
August 7, 200619 yr Achille De achtergrond is echt mooi, Echt mooi. Niks aan op te merken. Alleen de Shadow op de Tekst Ice Cube vind ik minder. Maar nogmaals een mooie achtergrond. 9/10 WhoopDiDoo
August 7, 200619 yr Oh My Freakin' God Deze is zo mooi, hij ziet er simpel uit, waar ik dus degelijk van hou, het past allemaal in elkaar als 1 grote puzzel, zeer mooi gedaan door de opicty te verlagen van de text, dat vind ik zelf ook mooier. Een mooie render alleen is het licht om de render aan te linkerkant iets wat te fel. Je krijgt een 9.8 van mij
August 7, 200619 yr Author Thnx Mensen. Ik verveelde me en zette PS aan en daar is dit van uit gekomen.. Beetje Gepruts, gwn gesmudged en beetje kloten met gradient-maps enz... Nog iemand rates? PS: Is deze beter dan me huidige Sigg?? Peace
Rates pls?