Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vice Street Racer

Hallo, ik wil graag de races rijden bij de autowinkel (dichtbij het vliegveld), dus ik ga ervoor in die marker staan, en op wat moet ik dan klikken ( het is met de pc).

Thx

Featured Replies

Ik d8 dat het was:

F - Return (weglopen)

Left Shift - Selecteren

A / <- - Vorige race (uitkiezen)

D / -> - Volgende race (uitkiezen)

:cya: Veel suc6

Edit: Sorry Svenie :puh: en Halos welkom!

Edited by ralgeu

Dan moet je volgens mij op de linker Shift drukken. ;) Als dit niet lukt, dan kan je nog altijd bij opties je besturing anders zetten. ;) Voor de hele besturing van deze game, kan je hier kijken. :)

Veel succes. ;)

Edit: ralgeu is me voor. :)

Edited by Svenie

  • Author

Thx allebei, kga eraan beginnen :puh:

Ik wou geen nieuw topic aanmaken voor mijn vraag, dus zet ik het hier:

Ik wil graag eens die race doen in het Hyman Memorial stadium. Ik weet dat je de race tussen 20.00 en 24.00 kan doen maar als het zover is zie ik nergens een marker die aanduidt dat ik kan binnengaan :?.

Ik heb al gekeken op WikiGTA maar daar word ik niet veel wijzer van. Er staat dat die race om de drie dagen terugkeert. Maar hoe weet je dan of het de juiste dag is?

Ik wou geen nieuw topic aanmaken voor mijn vraag, dus zet ik het hier:

Ik wil graag eens die race doen in het Hyman Memorial stadium. Ik weet dat je de race tussen 20.00 en 24.00 kan doen maar als het zover is zie ik nergens een marker die aanduidt dat ik kan binnengaan :?.

Ik heb al gekeken op WikiGTA maar daar word ik niet veel wijzer van. Er staat dat die race om de drie dagen terugkeert. Maar hoe weet je dan of het de juiste dag is?

Je kan inderdaad tussen 20:00 en 24:00 uur het stadion binnen. Je moet naar de linkerdeur gaan, bij de bovenste serie deuren. Dus helemaal bovenaan.

Als je op die straat staat die naar het stadion leidt, zie je een groot reclamebord boven de weg, daarop kan je zien welke event er op die dag gehouden wordt. Ook zijn er een hoop reclameborden rondom het stadion, zodat je in ieder geval weet welke event er op dat moment plaats vindt.. :)

Je kan inderdaad tussen 20:00 en 24:00 uur het stadion binnen. Je moet naar de linkerdeur gaan, bij de bovenste serie deuren. Dus helemaal bovenaan.

Als je op die straat staat die naar het stadion leidt, zie je een groot reclamebord boven de weg, daarop kan je zien welke event er op die dag gehouden wordt. Ook zijn er een hoop reclameborden rondom het stadion, zodat je in ieder geval weet welke event er op dat moment plaats vindt.. :)

Het was al zeker na 20.00 toen ik aan die deur (links, bovenaan) stond en ik zag geen marker, niets :N. Wil iemand voor de zekerheid een screen posten van de marker en de deur? Hartelijk dank :).

@Colonel Cortez: Bedankt, nu weet ik tenminste dat ik niet in een marker ofzo moet staan zoals in GTA SA en zie ik welke deur het is _O_.

Edited by VforV

gtavc2006080812085065je5.png

gtavc2006080812104087yz4.png

Er zijn geen markers voor de missies in het Hyman Memorial stadium. Zoals je kunt zien staat de deur open tussen 20:00 en 24:00. Dat kun je zien op screenshot 1. Als je in of op je voertuig zit dan begint de missie zeer spoedig.

Het is gokken wanneer je een missie in het Hyman Memorial stadium kunt doen. Je weet namelijk niet welke missie op welke dag is. Screenshot 2 is een screenshot van de reclameborden bij het stadion.

Veel plezier met de missies in het Hyman Memorial stadium. :cya:

Edited by Colonel Cortez

Ik heb inmiddels de 'Dirtring' gedaan :). En de reclameborden veranderen naargelang het event dat die avond op het programma staat. Het is dus de deur in het midden en niet de linkse.

Nog eens bedankt, Colonel Cortez en RonaldVC!

  • 4 weeks later...
Hallo, ik wil graag de races rijden bij de autowinkel (dichtbij het vliegveld), dus ik ga ervoor in die marker staan, en op wat moet ik dan klikken ( het is met de pc).

Thx

je moet in de marker staan. de toetsen zijn:

pijl links / pijl rechts - races nazoeken

f / Enter - teruggaan

R Shift - aannemen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.