August 7, 200619 yr Hallo, ik wil graag de races rijden bij de autowinkel (dichtbij het vliegveld), dus ik ga ervoor in die marker staan, en op wat moet ik dan klikken ( het is met de pc). Thx
August 7, 200619 yr Ik d8 dat het was: F - Return (weglopen) Left Shift - Selecteren A / <- - Vorige race (uitkiezen) D / -> - Volgende race (uitkiezen) Veel suc6 Edit: Sorry Svenie en Halos welkom! Edited August 7, 200619 yr by ralgeu
August 7, 200619 yr Dan moet je volgens mij op de linker Shift drukken. Als dit niet lukt, dan kan je nog altijd bij opties je besturing anders zetten. Voor de hele besturing van deze game, kan je hier kijken. Veel succes. Edit: ralgeu is me voor. Edited August 7, 200619 yr by Svenie
August 8, 200619 yr Ik wou geen nieuw topic aanmaken voor mijn vraag, dus zet ik het hier: Ik wil graag eens die race doen in het Hyman Memorial stadium. Ik weet dat je de race tussen 20.00 en 24.00 kan doen maar als het zover is zie ik nergens een marker die aanduidt dat ik kan binnengaan . Ik heb al gekeken op WikiGTA maar daar word ik niet veel wijzer van. Er staat dat die race om de drie dagen terugkeert. Maar hoe weet je dan of het de juiste dag is?
August 8, 200619 yr Ik wou geen nieuw topic aanmaken voor mijn vraag, dus zet ik het hier:Ik wil graag eens die race doen in het Hyman Memorial stadium. Ik weet dat je de race tussen 20.00 en 24.00 kan doen maar als het zover is zie ik nergens een marker die aanduidt dat ik kan binnengaan . Ik heb al gekeken op WikiGTA maar daar word ik niet veel wijzer van. Er staat dat die race om de drie dagen terugkeert. Maar hoe weet je dan of het de juiste dag is? Je kan inderdaad tussen 20:00 en 24:00 uur het stadion binnen. Je moet naar de linkerdeur gaan, bij de bovenste serie deuren. Dus helemaal bovenaan. Als je op die straat staat die naar het stadion leidt, zie je een groot reclamebord boven de weg, daarop kan je zien welke event er op die dag gehouden wordt. Ook zijn er een hoop reclameborden rondom het stadion, zodat je in ieder geval weet welke event er op dat moment plaats vindt..
August 8, 200619 yr Je kan inderdaad tussen 20:00 en 24:00 uur het stadion binnen. Je moet naar de linkerdeur gaan, bij de bovenste serie deuren. Dus helemaal bovenaan. Als je op die straat staat die naar het stadion leidt, zie je een groot reclamebord boven de weg, daarop kan je zien welke event er op die dag gehouden wordt. Ook zijn er een hoop reclameborden rondom het stadion, zodat je in ieder geval weet welke event er op dat moment plaats vindt.. Het was al zeker na 20.00 toen ik aan die deur (links, bovenaan) stond en ik zag geen marker, niets . Wil iemand voor de zekerheid een screen posten van de marker en de deur? Hartelijk dank .@Colonel Cortez: Bedankt, nu weet ik tenminste dat ik niet in een marker ofzo moet staan zoals in GTA SA en zie ik welke deur het is . Edited August 8, 200619 yr by VforV
August 8, 200619 yr Er zijn geen markers voor de missies in het Hyman Memorial stadium. Zoals je kunt zien staat de deur open tussen 20:00 en 24:00. Dat kun je zien op screenshot 1. Als je in of op je voertuig zit dan begint de missie zeer spoedig. Het is gokken wanneer je een missie in het Hyman Memorial stadium kunt doen. Je weet namelijk niet welke missie op welke dag is. Screenshot 2 is een screenshot van de reclameborden bij het stadion. Veel plezier met de missies in het Hyman Memorial stadium. Edited August 8, 200619 yr by Colonel Cortez
August 8, 200619 yr Ik heb inmiddels de 'Dirtring' gedaan . En de reclameborden veranderen naargelang het event dat die avond op het programma staat. Het is dus de deur in het midden en niet de linkse. Nog eens bedankt, Colonel Cortez en RonaldVC!
September 2, 200619 yr Hallo, ik wil graag de races rijden bij de autowinkel (dichtbij het vliegveld), dus ik ga ervoor in die marker staan, en op wat moet ik dan klikken ( het is met de pc).Thx je moet in de marker staan. de toetsen zijn: pijl links / pijl rechts - races nazoeken f / Enter - teruggaan R Shift - aannemen
Hallo, ik wil graag de races rijden bij de autowinkel (dichtbij het vliegveld), dus ik ga ervoor in die marker staan, en op wat moet ik dan klikken ( het is met de pc).
Thx