Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_484880

Wij twee zijn samen op het idee gekomen een strip van GTA te maken. We hebben een tijdje gezocht naar een leuk onderwerp, gelukkig hebben we die gevonden. Hier is de strip!

Nou ja niet helemaal, wegens de vakantie van Scooter hebben we er een pauze ingelast, in de zin van Word vervolgd. Vertel via een reactie wat jullie er van vonden!

Je moet op het plaatje klikken, om hem vergroot te krijgen. Het kan zijn dat je hem daarna nog een keer moet vergroten!

Pagina 1:

stripek6.th.png

Pagina 2:

strip2ne5.th.png

Pagina 3:

strip3yt7.th.png

Pagina 4:

strip4bc0.th.png

Pagina 5:

strip5ss1.th.png

Pagina 6:

strip6rn5.th.png

Pagina 7:

strip7ug0.th.png

Pagina 8:

strip8hw1.th.png

Pagina 9:

strip9au7.th.png

Word vervolgd:

wordvervolgduh0.th.png

-----------------

Leave a message! :clown:

© -Matthijs- en Scooter

Bewerkt: door -Matthijs-

• Reacties 155
  • Bezichtigingen 36.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_690436

Het duurt nu inderdaad al heel erg lang, we zijn ondertussen al een half jaar verder. :puh:

Ligt het nou stil of zijn jullie nu nog steeds aan het werk, wat ik me haast niet kan voorstellen met zoveel oponthoud... :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_690945
Het duurt nu inderdaad al heel erg lang, we zijn ondertussen al een half jaar verder. :puh:

Ligt het nou stil of zijn jullie nu nog steeds aan het werk, wat ik me haast niet kan voorstellen met zoveel oponthoud... :puh:

Het duurt inderdaad langer dan verwacht, ja. Dat komt er onder andere door dat er een periode is geweest waarin we beide geen zin hadden om verder te gaan, vooral omdat we geen goed vervolgverhaal konden verzinnen. Ik zelf heb een stuk of 10 pagina's in elkaar gezet, de afgelopen weken. Echter hebben we samen besloten er 6 weer te schrappen. Momenteel heb ik een nieuw vervolgverhaal gemaakt, deze zal ik hoogstwaarschijnlijk zonder Scooter uitwerken, aangezien ik graag verder wil, maar hij niet echt. Althans, dat idee heb en krijg ik. Ik ga ook overigens ook geen precieze release-datum geven, maar ik ga er sowieso wel graag mee verder...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.