Geplaatst: 8 augustus 200618 jaren comment_484999 heey allemaal, er viel mij iets op in san fierro. naast de snelweg (die rechts licht in san fierro) is er een weg daarnaast weet iemand misschien waarom dat er is of is het gewoon een fout ofzo?
Geplaatst: 8 augustus 200618 jaren comment_485004 In het begin mocht je niet naar SF en LV omdat er een AARDBEVING was geweest. Die weg was een brug die ingestort is tijdens die aardbeving. De snelweg rechts ervan(waar je op rijdt) is de nieuwe!
Geplaatst: 8 augustus 200618 jaren comment_485007 In het begin mocht je niet naar SF en LV omdat er een AARDBEVING was geweest. Die weg was een brug die ingestort is tijdens die aardbeving. De snelweg rechts ervan(waar je op rijdt) is de nieuwe! Het kan ook dat hij de Treinbaan bedoeld...!
Geplaatst: 8 augustus 200618 jaren Auteur comment_485010 Het kan ook dat hij de Treinbaan bedoeld...!nee ik bedoelde echt die snelweg ernaast maar ik heb mijn antwoord gekregen, bedankt
Geplaatst: 8 augustus 200618 jaren comment_485071 maar in het echt is die erook de amerikanen beschouwen het als een monument
heey allemaal, er viel mij iets op in san fierro.
naast de snelweg (die rechts licht in san fierro)
is er een weg daarnaast weet iemand misschien waarom dat er is of is het gewoon een fout ofzo?