August 8, 200619 yr Airwolf, ja hij is er er word aan een deathmatch versie gewerkt, er is nu alleen nog een race versie. de race versie kan je eenbeetje vergelijken met de stunt versie van VC. Wil je de nieuwste versie van MTA SA race? Hier is de download >>KLIK<< Voor meer informatie Over MTA Sa... kies uit een van deze 3 topics: >>KLIK<< Er is ook een erg goede variant van MTA genaamd SA:MP (san andreas multiplayer) meer informatie vind je hier: >>KLIK<< Er zijn nog andere minder succes ville multiplayer mods, meer informatie vind je hier: >>KLIK<< Edited August 8, 200619 yr by .::FLIPKIP::.
is die er of is het alleen voor gta vc