Jump to content
Geplaatst:
comment_485596

Via diverse kanten hoor je dat Vice City in Stories groter zal zijn.

Graag jullie mening hoe ze dit zouden kunnen doen?

Zoals meer eilanden of de bestaande eilanden vergroten.

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_494387

Dat de stad 2 maal (twee !) groter zou zijn dan het origineel lijkt me zeer sterk overdreven. Het zou gewoon niet meer logisch zijn dat een stad in 2 jaar de helft kleiner is geworden. :cab:

En je mag gerust een linkje geven naar je bron hoor ;).

Geplaatst:
comment_494488

oow daar idd, nu weet ik het wel weer.. maar ik weet niet ik vrees dat we moeten afwachten tot R* met meer naar buiten komt en we moeten sowieso ongeveer nog 2 maand wachten tot dat we het kunne spelen!! dat word voor de deur slapen!!

Geplaatst:
comment_494685

Die huisjes staan er nog gewoon in vcs.

Op deze screen kun je er rechts een zien.

080206104718screen14jp1.jpg

Ik denk dat de stad even groot zal blijven, want van bijna alle screens is de locatie al gevonden. Degene waarvan nog geen locatie is gevonden zijn gewoon niet duidelijk genoeg.

Bewerkt: door maarte41

Geplaatst:
comment_494719

dus jij beweert dat ze met de screen alle plekken al hebben laten zien? kom op zeg ff nadenken voordat je wat zegt we zullen wel zien of het groter is als er een map uit komt..

Geplaatst:
comment_495608

Ik denk dan haast wel dat de orkaan de conclusie is dat er misschien een stuk land is dat is weggevaagd, want een orkaan kan veel doen. Misschien is er wel een ondergronds basis ofzo dat door de orkaan is ondergedompeld.

Justin W

Geplaatst:
comment_496048

vakantie viel zeker tegen... :bier: . Als men wil fantaseren over wat er mss mogelijk zou zijn, is een forum daar toch de plek voor. Volges mij is een forum ook niet verplicht geheel te lezen, hint hint.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.