Jump to content
Geplaatst:
comment_485722

Ik ben bezig met een auto, en nu heb ik een paar vraagjes:

- Hoe maak je glas ?(wat je ingame kunt gebruiken)

- Waarmee moet je de body texturen zodat de carcols ook werken?

- Als ik hem wi exporteren, hoe moet ik dan aan een collision base komen?

- Waar is de dummy "ped_arm" goed voor?

Alvast Bedankt,

Mickey

Featured Replies

Geplaatst:
comment_499189

ik kan alleen je eerste vraag beantwoorden :-(

de rest weet ik niet :N

je drukt op de toets M nu dat weet je vast wel dat is om texture,s toe tevoegen.

dan zet je bij diffuse color een texture en bij opacity en dan klik je op die knoppen om een texture

aan je model toe tevoegen.

screenun5.png

je kan het beste gewoon een kleur texture nemen zoals blauw groen enz...

maar als je een goeie doorzichtbare wilt gebruik je de kleur zwart. _O_

succes nog :cya:

ps: ik weet niet of het bij een auto ook werkt maarja het zal wel hetzelfde zijn :)

Geplaatst:
comment_499281

Vaak lees ik dat mensen vaak gewoon een oude .col van een normale auto die in GTA zit, als hij een beetje dezelde vorm heeft, dan zou je die kunne gebruiken. Maar dan moet je geen Spoilers etc. erop hebben ;)

Geplaatst:
comment_499292
Vaak lees ik dat mensen vaak gewoon een oude .col van een normale auto die in GTA zit, als hij een beetje dezelde vorm heeft, dan zou je die kunne gebruiken. Maar dan moet je geen Spoilers etc. erop hebben ;)

Inderdaad, maar je moet voor collisionbase niet de col file gebruiken, maar de dff file ;)

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.