Geplaatst: 9 augustus 200619 jaren comment_485847 Halo Server Ik host nu een Halo Server op Halo Custom Edition Het is de bedoeling om de gebruikers hier en anderen op 1 level telaten spelen terwijl ze elkaar kennen.De server is niet altijd online, ik bedenk nog een standaard tijd of als het niet zo is meld ik het wel.Ik host hem via mijn computer en ik wil niet dat die echt erdoor slomer word dus daarom een tijdstip. Ik heb nu ookal een website aangemaakt ervoor. KlikEn natuurlijk mag jij ook kiezen welke levels erinkomen om te spelen.Dat zeg je dan maar in het forum dat ik ook aangemaakt heb.Meer info komt nog. Comments zijn welkom..... Bewerkt: 9 augustus 200619 jaren door Follow
Geplaatst: 15 augustus 200618 jaren comment_489931 Halo Server Ik host nu een Halo Server op Halo Custom Edition Het is de bedoeling om de gebruikers hier en anderen op 1 level telaten spelen terwijl ze elkaar kennen.De server is niet altijd online, ik bedenk nog een standaard tijd of als het niet zo is meld ik het wel.Ik host hem via mijn computer en ik wil niet dat die echt erdoor slomer word dus daarom een tijdstip. Ik heb nu ookal een website aangemaakt ervoor. KlikEn natuurlijk mag jij ook kiezen welke levels erinkomen om te spelen.Dat zeg je dan maar in het forum dat ik ook aangemaakt heb.Meer info komt nog. Comments zijn welkom..... halo 2 of 1 computer of xbox en wat is custom edition?
Geplaatst: 15 augustus 200618 jaren Auteur comment_490058 Halo 1 op de computer, en custom edition is hetzelfde als 1 maar dan alleen multiplayer, wel handig maar minder levels te spelen.
Geplaatst: 15 augustus 200618 jaren comment_490257 Halo 1 op de computer, en custom edition is hetzelfde als 1 maar dan alleen multiplayer, wel handig maar minder levels te spelen. ga ik mijn halo doos van zolder halen kuch kuch wat een stof
Geplaatst: 16 augustus 200618 jaren Auteur comment_491127 Tja, het werkt helaas nog niet, ik weet niet wat ik fout doe, ik startte met een programma de server maar kwam niet in de lijst
Halo Server
Ik host nu een Halo Server op Halo Custom Edition
Het is de bedoeling om de gebruikers hier en anderen op 1 level telaten spelen terwijl ze elkaar kennen.
De server is niet altijd online, ik bedenk nog een standaard tijd of als het niet zo is meld ik het wel.
Ik host hem via mijn computer en ik wil niet dat die echt erdoor slomer word dus daarom een tijdstip.
Ik heb nu ookal een website aangemaakt ervoor. Klik
En natuurlijk mag jij ook kiezen welke levels erinkomen om te spelen.
Dat zeg je dan maar in het forum dat ik ook aangemaakt heb.
Meer info komt nog.
Comments zijn welkom.....
Bewerkt: door Follow