Geplaatst: 9 augustus 200618 jaren comment_485849 Over dit topic... Aangezien dit een Texture en Moddeling Showroom heet kan je hier ook je Texture's showen. Volgens mij ben ik de enigste die echt intensief bezig is met het maken van textures, dus hier komt dan het eerste texture show topic, only for me . Hier mag je commentaar posten op de textures die ik maak en raten , het liefst raten met een tip uiteraard! Textures Nieuw Groeten, Jorge F. JF Creations. Bewerkt: 11 augustus 200618 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 12 augustus 200618 jaren Auteur comment_487739 Je ziet er in 3ds anders niet veel van hoor . @Baztiaan, kijk eens naar die put Ja dat snap ik wel maar ik bedoel die rood achtige tegeltjes die elkaar kruisen zegmaar Klinkers zijn een van de lastigste dingen van het texture maken .
Geplaatst: 18 augustus 200618 jaren comment_492082 Jorge, als ex-moderator weet je tog dat je onderste 5 plaatjes niet 800 px breed mogen zijn, oplettende member SAD Afbeeldingen * Afbeeldingen mogen geen overlast veroorzaken ( b.v Heftig knipperen ) * Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 KByte * Avatar: 64x64 pixels, Maximaal 15 KByte * Overige afbeeldingen: Maximaal 640x480 pixels * Indien je een afbeelding plaatst in een post dient hij bij te dragen aan de topic. mvg Bewerkt: 18 augustus 200618 jaren door Baztiaan.gta
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren Auteur comment_492865 Probeer me niet de les te lezen Baztiaan. Aangezien bovenaan in verscheidene forums staat dat plaatje 800x600 mag zijn maximaal gebruik ik die wijze les ook .
Over dit topic...
Aangezien dit een Texture en Moddeling Showroom heet kan je hier ook je Texture's showen.
Volgens mij ben ik de enigste die echt intensief bezig is met het maken van textures, dus hier komt dan het eerste texture show topic, only for me
.
Hier mag je commentaar posten op de textures die ik maak en raten
, het liefst raten met een tip uiteraard!
Textures
Nieuw
Groeten,
Jorge F.
JF Creations.
Bewerkt: door Jorge_F