Jump to content
Geplaatst:
comment_485918

San Andreas is eigenlijk een staat maar zoals Mike Toreno ooit zei, "Who cares about details anyway"

Wat is dus jouw favoriete stad?

Of als je de stad liever in een ander tijdperk wilde kan je daarop stemmen.

Mijn favoriete stad in GTA is Vice City, Liberty City is me te donker en te grimmig, en San Andreas vind ik te gangster-achtig.

Vice City in de jaren 80, mooi weer, mooie stranden, prachtige muziek, jep Vice City is het voor mij.

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Favoriete Stad 161 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw favoriete GTA Stad?

• Liberty City
      8
    • Vice City
      51
    • San Andreas
      70
    • Liberty City, maar dan in een ander tijdperk
      3
    • Vice City, maar dan in een ander tijdperk
      6
    • San Andreas, maar dan in een ander tijdperk
      17

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_486471

san andreas...denk aan de badlands...de desert...las venturas en sanfierro.....

en vice city i alleenmaar stad en geen bos ofzo...anders is vice city ook wel leuk,maar er moest een bos geweest zijn

Geplaatst:
comment_487134

ik vin san andreas en vice city eigelijk gewoon even relax. beide hebben ze voor en nadelen maar echt kiezen kan ik niet.

+ de sfeer in vice city is echt vet en de gangs zijn chill

- vice city was te klein en dan vooral die gang gebieden van de cubans en haitians

+ san andreas is echt super groot en je hebt er bossen, woestijn en platteland

- ik vind die gangster sfeer niet echt leuk en sf en lv hadden groter gemogen en ls wat kleiner en dan vooral die haven mag eraf waar je toch nooit komt

Geplaatst:
comment_488897

Vice City gewoon een prachtige stad met die palmbomen en die vrouwen 8)

en de muziek. :engel:

liberty City vind ik maar een grouwe stad echt ik vind het niks aan :duh:

ik hou niet zoveel van de stad :puh:

Sanandreas vind ik wel mooi met die uitzichten enzo alleen hou ik niet zo van hiphop gangsta shit enzo

maar mijn conclusie is vice city blijft gewoon het mooist :klap:

en de sfeer is goed

Geplaatst:
comment_488936

Ik op San Andreas in een andere tijd (jaren '60 :D ) gestemd, omdat ik niet zo van die gangsterstyle hou, maar San Andreas wel het mooist vind.

Ik vind dat je in San Andreas namelijk de meeste vrijheid hebt om te doen wat je wil, omdat het zo groot is. Je kunt naar drie verschillende steden, je kunt naar het platteland, je kunt naar de Mount Chiliad, je kunt naar de woestijn en je kunt lekker gaan varen.

Vice City vind ik ook een hele leuke stad vanwege de sfeer, maar qua mogelijkheden vind ik San Andreas het leukst.

Piet-Herr :cya:

Geplaatst:
comment_489138

San Andreas:

Bij dit spel kun je lekker veel schieten en ik vind het eigenlijk wel leuk om steeds weer die politie af te schudden. Zo ontdek je de ware San Andreas en krijg je het echte Gangster sfeertje! Ook kun je hier lekker door Niemandsland rijden met een ouwe Freeway of pickup-truck!

Vice City:

Belachelijk mooie stranden en je kan lekker rond crossen.

Wel een bewetje een zlegte handling van de voertuigen maar ach, de sfeer maakt het weer goed!

Liberty City:

Hier krijg je echt het duistere gevoel van de maffia. En heb je een goeie eindmissie waar je Catalina moet vermoorden.

Wat mij betreft San Andreas!!!

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.