Het is volgende week woensdag men verjaardag, en gelijk elk normaal kind krijg je wel een cadeautje. Ik dus ook. Alleen weet ik niet goed wat ik moet kiezen. Ik denk aan 2Gb Ram voor men PC. Maar dan lig ik hier met 1GB ram van twee jaar oud waar niks aan is. En 2GB kost rond de 200 euro. Een ander gedacht is een 19" TFT scherm van rond de 300 euro. En men derde keus, is een Ipod Nano. Maar ik weet niet echt wat ik moet kiezen. Qua prijs is het allemaal gelijk. Ook als ik voor het ram of het scherm zou gaan weet ik niet echt welke merken die goed zijn. Van Ram weet ik iets meer dan van schermen. Zou iemand me raad kunnen geven?
Het is volgende week woensdag men verjaardag, en gelijk elk normaal kind krijg je wel een cadeautje.
Ik dus ook. Alleen weet ik niet goed wat ik moet kiezen. Ik denk aan 2Gb Ram voor men PC. Maar dan lig ik hier met 1GB ram van twee jaar oud waar niks aan is. En 2GB kost rond de 200 euro. Een ander gedacht is een 19" TFT scherm van rond de 300 euro. En men derde keus, is een Ipod Nano. Maar ik weet niet echt wat ik moet kiezen. Qua prijs is het allemaal gelijk. Ook als ik voor het ram of het scherm zou gaan weet ik niet echt welke merken die goed zijn. Van Ram weet ik iets meer dan van schermen. Zou iemand me raad kunnen geven?
Matiscus.