Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Layer aanmaken

normaal kun je gelijk als je een platje opent al een niewe layer maken. bij mij nu ineens niet meer.

en dan heb ik in dat plaatje een gedeelte geselekteert en wil ik daar een niewe layer van maaken. dat kan ook niet.

hoe kan dit en wat kan ik er aan doen ??

Featured Replies

normaal kun je gelijk als je een platje opent al een niewe layer maken. bij mij nu ineens niet meer.

en dan heb ik in dat plaatje een gedeelte geselekteert en wil ik daar een niewe layer van maaken. dat kan ook niet.

hoe kan dit en wat kan ik er aan doen ??

Je hebt 2 manieren om een nieuwe layer aan te maken, dat is:

1) Via de sneltoest CTRL + SHIFT + N

2) Via het icoontje op je layer palletje:

layerwn8.png

Dus ik denk dat je iets fouts doet, probeer eerst deze 2 manieren uit. Als het daarna nog niet wil moet je even weer vrage of je kan PS natuurlijk even opnieuw instaleren.

[Hoort in Photoshop helpdesk]

@-Supremecars- Je kan wel een nieuwe layer maken met een slotje..

Edited by -Matthijs-

En er is nog een manier, Layer-> New layer.

Ik denk dat je layer een slotje heeft en dan kan je inderdaad geen nieuwe layer maken.

  • Author

het helpt alemaal niet.

CTRL + SHIFT + N hiermee is heel mijn plaatje weg

het icoontje kan ik niet opkliken.

en Layer-> New layer wil niet want al die leters zijn grijs

en er staat inderdaat een slotje achter de layer van het platje. dus hoe krijg ik dit slotje er af ??

Dat kan niet die Layer is dan een plaatje geweest wat opgeslagen is geweest, Tenzij je het slotje er zelf op hebt gezet dan kan je er simpel op klikken om het weg te halen.

Om verder te gaan moet je dit doen:

Ctrl+A (Helemaal selecteren)

Ctrl+N (Nieuw document)

Ctrl+V (Plakken)

Als het goed is kan je nu aan de gang gaan.

Succes.

Dat kan niet die Layer is dan een plaatje geweest wat opgeslagen is geweest, Tenzij je het slotje er zelf op hebt gezet dan kan je er simpel op klikken om het weg te halen.

Om verder te gaan moet je dit doen:

Ctrl+A (Helemaal selecteren)

Ctrl+C (kopieren)

Ctrl+N (Nieuw document)

Ctrl+V (Plakken)

Als het goed is kan je nu aan de gang gaan.

Succes.

Klopt wat supremecars zegt, je kan het bestand gewoon niet bewerken dus moet je hem overzetten in een nieuwe layer :)

(je was kopieren vergeten :puh:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.