om te beginnen reed ik met een sabre de transfender in SF(onder je autodealer) daar kon ik bij het kiezen van de blingbling gewoon met mijn auto rijden dus af en toe zag je met die camera mijn auto voorbij komen .
toen ging ik in de transfender dood en kwam ik in zon doorpje bij catalina's huis, er waren geen mensen, pas toen ik met een rocketlauncher schoot kwamen er weer mensen tevoorschijn maar die waren ook snel weer weg.
toen cheatte ik een hydra en viel het me op dat er geen radar meer was, gellukkig kan ik zoals de meeste mensen de weg anders was ik hartstikke verdwaald
en toen ik landde waren er ook al geen auto's meer,alleen op de spawn plaatsen
toen ging ik weer de transfender in en alles was weer normaal
is dit bij iemand anders ook wel eens gebeurd, ik speel op mijn ps2 dus ik gebruik geen mods
om te beginnen reed ik met een sabre de transfender in SF(onder je autodealer) daar kon ik bij het kiezen van de blingbling gewoon met mijn auto rijden dus af en toe zag je met die camera mijn auto voorbij komen
.
toen ging ik in de transfender dood en kwam ik in zon doorpje bij catalina's huis, er waren geen mensen, pas toen ik met een rocketlauncher schoot kwamen er weer mensen tevoorschijn maar die waren ook snel weer weg.
toen cheatte ik een hydra en viel het me op dat er geen radar meer was, gellukkig kan ik zoals de meeste mensen de weg anders was ik hartstikke verdwaald
en toen ik landde waren er ook al geen auto's meer,alleen op de spawn plaatsen
toen ging ik weer de transfender in en alles was weer normaal
is dit bij iemand anders ook wel eens gebeurd, ik speel op mijn ps2 dus ik gebruik geen mods