Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_486767 Na het uninstallen van Trojan remover blijft het item: Trshlex.dll Staan in C:/Program files/ Trojan remover Daarbij heb ik ook nog het probleem dat er in het rechter muisknop menu dit blijft staan: Scan with Trojan Remover. Enig idee hoe ik dit kan verwijderen. Kom niet aan met, Probeer het te knippen en te plakken.
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_486795 Kijk eens of hij bij 'Start -> Configuratie scherm -> Software' staat. Groetjes, Koos. Bewerkt: 11 augustus 200618 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren Auteur comment_486805 Kheb hem daar verwijderd dus kan daar niet meer staan.
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_486831 Wil je dat bestand verwijderen? Haal Gipo@MoveOnBoot binnen. Installeer het. Klik met de rechtermuisknop op het bestand. Klik dan op ''Remove on next boot'' Start je PC opneiuw op en het is weg
Na het uninstallen van Trojan remover blijft het item:
Trshlex.dll Staan in C:/Program files/ Trojan remover
Daarbij heb ik ook nog het probleem dat er in het rechter muisknop menu dit blijft staan: Scan with Trojan Remover.
Enig idee hoe ik dit kan verwijderen.
Kom niet aan met, Probeer het te knippen en te plakken.