Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41844 weten jullie waar heli's staan ik kan ze niet vinden :angry:
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41892 waar op het vliegveld ik vindt daar alleen maar een dodo en een prive jet
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41924 Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in..
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42054 Helemaal naar het Oostelijkste puntje van het vliegveld. Daar staat een heli. En je kan VERDOMD hoog!!
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42083 Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in.. hoe kom je op het vliegveld van SF? Het hek is te hoog om over heen te klimmen (of moet je er met een vrachtwagen voor gaan staan?) Ben een keertje met de dodo vanaf LS gevlogen, maar kreeg gelijk 5 sterren toen ik boven de landigsbaan was, SF had ik toen al geunlocked.
Geplaatst: 1 november 200420 jaren Auteur comment_42101 ik heb ze gevonden in las ventura komt wel direct de politie achter mij aan
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42108 Whi krijg morgen SA Kan je eigenlijk met helicopters naar andere steden rijzen als je ze nog niet hebt vrijgespeeld? B)
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42112 Whi krijg morgen SA Kan je eigenlijk met helicopters naar andere steden rijzen als je ze nog niet hebt vrijgespeeld? B) Kan wel. Alleen dan krijg je gevechtsvliegtuigen achter je aan.
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42176 Niet als je in San Fierro kijkt, dan zie je 1 grote heli en een gevechts heli volgens mij maar daar kan je niet gelijk in.. hoe kom je op het vliegveld van SF? Het hek is te hoog om over heen te klimmen (of moet je er met een vrachtwagen voor gaan staan?) Ben een keertje met de dodo vanaf LS gevlogen, maar kreeg gelijk 5 sterren toen ik boven de landigsbaan was, SF had ik toen al geunlocked. je moet een truck pakken waar autos opkunnen met zo een schuinekant die zit je dan met de voorkant tegen het hek en je gaat gewoon naar boven en je klimt erboven , maar ik graak niet in die helis :huh:
Geplaatst: 1 november 200420 jaren Auteur comment_42291 ze zitten op slot .waneer kan ik er in? als het san fiero uit heb gespeeld? Bewerkt: 1 november 200420 jaren door gangster
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42325 Hier kun je ook een heli vinden het is een maverick! *rode stipje* Bewerkt: 1 november 200420 jaren door petersmurfje
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42334 Je kon toch al een ieniemienie stukje in Las Ventura als je nog in SanFierro ben ? Want ik ging zwemmen naar Las Venturra en toen had ik nog geen sterretjes bij dat kleine stukje waar jij die rode punt heb..
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42466 IN sf moet je bij het vliegveld door de ondergronde parkeerplaats naar het vliegveld want de hekken zijn te hoog. En dan kom je ineens uit op de vliegveld
weten jullie waar heli's staan ik kan ze niet vinden :angry: