August 11, 200619 yr hoe komt het dat waneer ik in de gym train,dat daarna mijn kracht en co afneemt?
August 11, 200619 yr omdat net als bij een normaal mens je spieren ook weer slapper worden als je een tijdje niet traint en daarom gaat je kracht en spieren level weer omlaag als je niet traint maar dit gaat zo langzaam dat als je af en toe weer naar de gym gaat je spierniveau hoog blijft, en de rest zoals fat dat is ongeveer hetzelfde verhaal, als je traint val je af en verlies je vet daarom word dat lager. Edited August 11, 200619 yr by Dikbuik
August 11, 200619 yr Ik neem aan dat je met kracht je muscle (spieren) bedoelt? Dit is erg onwaarschijnlijk, je veliest in de gym enkel fat (vet), en dat komt door de trainfiets en de loopband. Donwell
August 11, 200619 yr Ik neem aan dat je met kracht je muscle (spieren) bedoelt? Dit is erg onwaarschijnlijk, je veliest in de gym enkel fat (vet), en dat komt door de trainfiets en de loopband.Donwell hij bedoelt denk ik nadat je getraint hebt en je de gym uit bent, dat je dan weer spieren verliest leg even beter uit wat je bedoelt romacampione Edited August 11, 200619 yr by Dikbuik
August 11, 200619 yr Dit is normaal dat is net zoals in het echte leven, om het probleem te verhelpen moet je gewoon op tijd eten om de 2 dagen meestal, als je dat niet doet takelen al je spieren langzaam af naar 0% en dan moet je weer opnieuw beginnen Edited August 11, 200619 yr by ~Mario~
August 11, 200619 yr Als je 0% Stamina hebt gaan je spieren snel weer weg en moet je vaak eten, als je 100% Stamina hebt duurt het langer voordat je spieren weggaan en je kan dan ook langer zonder eten.
August 13, 200619 yr ja maar als je 60% hebt gaat het nog sneller naar beneden dan 20% dat is wel weer raar Edited August 13, 200619 yr by Dizzee
August 13, 200619 yr Als CJ veel beweegt (fietsen, lopen, zwemmen) dan verbruikt hij energie. In eerste instantie gaat er dan een beetje vet af, maar als je geen vet hebt gaan er langzaam spieren af. Om dit te verhelpen is het handig om altijd een beetje vet te hebben, zodat je je spieren gewoon houdt en tegen de tijd dat je vet op is ga je weer wat eten halen. Van dat kleine beetje vet heb je geen last, maar je hoeft nooit bang te zijn om je spieren kwijt te raken Piet-Herr
hoe komt het dat waneer ik in de gym train,dat daarna mijn kracht en co afneemt?