Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_486973 Wanneer je hood aangevallen word en je springt in een taxi en je drukt op de missie, stopt de missie : is de hood niet meer aangevallen : maar is die hood van verloren of gewonnen? Behou je je terrein of verlies je ze..
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_486974 je behoudt de hood gewoon,er is niks om je zorgen over te maken.er is ook nog een andere manier om de aanval te "skippen" en je hood te behouden.ga naar en savehouse en save dan:nu is je hood nimeer aangevallen! greetz,MM EDIT:je kan ook vigilante,ambulance,firefighter,...starten:zo gaat de gangwar ook over. ik weet het niet zeker maar mischien gaat het ook over als je de nrg-500 of bmx challenge doet. greetz,MM Bewerkt: 11 augustus 200618 jaren door megamaggot
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_486982 Je behoud inderdaad je hood, is wel handig, als je er even geen zin in hebt om de hood te redde, of geen wapens hebt. Je kunt ook saven in savehouse ook dan behoud je je hood.
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren Auteur comment_487004 Nog een vraag wat gebeurd er als ze zeggen you fled the fight.???
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_487030 dan heb je de war verlaten en kan hij eindigen:ik weet niet of hier dan ook respect af gaat maar ik denk van niet,als je hood aangevallen wordt en als je dan de ballas of vagos gewoon hun gang laat gaan gaat er wel respect af(verbeter me als het niet zo is). greetz,MM
Wanneer je hood aangevallen word en je springt in een taxi en je drukt op de missie, stopt de missie : is de hood niet meer aangevallen : maar is die hood van verloren of gewonnen? Behou je je terrein of verlies je ze..