Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

geen missies meer???

Geplaatst:

Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.

Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan?

Featured Replies

Geplaatst:
Ik ben nieuw hier (zal vast nie de enige zijn) maar ik heb zo ffies een vraag, om ffies een kick in me ass te krijge zodat ik verder kan.

Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan?

ja die moet je doen!

Geplaatst:
  • Auteur

damn moet ik weer een lowrider zoeken omdat ik me laatste had gecrashd :rolleyes: ach ja...thanks

Geplaatst:

gewoon zoeen neger cabrio (Y) savanna ofzo , die rijden er bij grove street genoeg rond

Geplaatst:

die race is makelijk gewoon een nitro onder plaatsen heel de race lekker chill uitrijden en op het laatste rechte stuk , nitro op een finish ;)

Geplaatst:

die race is makelijk gewoon een nitro onder plaatsen heel de race lekker chill uitrijden en op het laatste rechte stuk , nitro op een finish ;)

EDIT : sorry voor dubbelpost , bugga

Bewerkt: door Majus

Geplaatst:
  • Auteur

idd eerste keer haalde ik hem niet, nu heb ik hem wel gehaald (hoefde geeneens geld te verspillen aan een nitro (hoezo gierig?)

Geplaatst:
damn moet ik weer een lowrider zoeken omdat ik me laatste had gecrashd  :rolleyes: ach ja...thanks

Als dat die race missie is: een paar huizen verder aan de overkant van waar je die missie moet starten staat een VooDoo naast een huis. Daar was het makkelijk mee te halen.

EDIT: sorry, had je laaste bericht niet gelezen dat je heb al gehaald hebt. :-(

Bewerkt: door BrokenTable

Geplaatst:

Tip voor de race: Rijdt niet te hard want dan draai je 180° in plaats van 90 als je een bocht wil nemen,dus niet te hard en niet te traag.

Geplaatst:
nu heb ik hem wel gehaald

Lezen ? :rolleyes:

Geplaatst:

je hebt het antwoord zelf al gegeven

Geplaatst:

Ik ben nu eigenlijk net klaar met die Ammu-nation missie, dat je je eerste territory verover. Maar nu heb ik eigenlijk geen missies meer ofzo, dus hoe ga ik nu verder? Verover ik nu gewoon een aantal territories ofzo? De enige boss waar ik nog niet helemaal klaar mee ben is die ene hispanic waar bij je een lowrider  race moet doen, moet ik die eerst doen voordat ik verder kan?

je hebt het antwoord zelf al gegeven

Lees toch eens :rolleyes:

Hij heeft de missie allang gehaald :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.