Jump to content
Geplaatst:
comment_487065

als ik een eiland gemaakt heb en ik doe er dan een texture op dan is de texture veel te groot. dus ik uvw map hem klijner. maar als ik het eiland dan ingame set dan is de texture weer net zo groot als in 3ds voor het uvw mapen.

wat kan ik hier aan doen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_487125

Oke,

Ik had dit eerst ook, wat ik na de UWV gedaan had, is weer opnieuw Convert to Editble Poly, ik weet niet waarom het helpt. Of het bij jou ook helpt, weet ik niet. Maar het zak vast effect hebben. Ook omdat als je bijvoorbeeld een gebouw hebt, het gebouw is en raam textuur, en de grond erop is een concrete textuur. Als je de concrete textuur UWV-ed, en daarna de raam textuur, is de concrete textuur niet meer ge-UWV-ed als ware word het dus weer terug gedraaid ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.