Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_487065 als ik een eiland gemaakt heb en ik doe er dan een texture op dan is de texture veel te groot. dus ik uvw map hem klijner. maar als ik het eiland dan ingame set dan is de texture weer net zo groot als in 3ds voor het uvw mapen. wat kan ik hier aan doen.
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_487067 Dan heb je hem waarschijnlijk in de material editor geschaald en niet met de uvw map.
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren comment_487125 Oke, Ik had dit eerst ook, wat ik na de UWV gedaan had, is weer opnieuw Convert to Editble Poly, ik weet niet waarom het helpt. Of het bij jou ook helpt, weet ik niet. Maar het zak vast effect hebben. Ook omdat als je bijvoorbeeld een gebouw hebt, het gebouw is en raam textuur, en de grond erop is een concrete textuur. Als je de concrete textuur UWV-ed, en daarna de raam textuur, is de concrete textuur niet meer ge-UWV-ed als ware word het dus weer terug gedraaid
Geplaatst: 11 augustus 200618 jaren Auteur comment_487136 oke dus als ik het goet begrijp dan moet ik als mijn eiland klaar is en goet ge uvw-ed opniew naar edit poly doen. en dan sit de texture er wel goet op
als ik een eiland gemaakt heb en ik doe er dan een texture op dan is de texture veel te groot. dus ik uvw map hem klijner. maar als ik het eiland dan ingame set dan is de texture weer net zo groot als in 3ds voor het uvw mapen.
wat kan ik hier aan doen.