August 12, 200619 yr Ik was op YouTube een beetje gta filmpjes aan t bekijken en toen kwam ik dit tegen: De achtergrond muziek is trouwens van Metallica met Enter Sandman voor het geval iemand dat wil weten Ik ga het even uittesten Ja! hij doet t, op de playstation 2 althans. of het op de computer of ander systeem werkt weet ik niet Edited August 12, 200619 yr by ArticLight
August 12, 200619 yr Zo kun je met een bazooka een groot bloedbat aanrichten Ik heb gta3 al zeker 2,3 jaar niet meer gespeeld...
August 13, 200619 yr Lol,gaat het ook eens uitproberen(als ik GTA III nog vind,heb er al lang niet meer op gespeeld)
August 14, 200619 yr Bij mij doet ie 't niet? Edit 1: Ik werk wel op pc trouwens Edit 2: Zie dat hij miss. niet op pc werkt Edited August 14, 200619 yr by VWO-er
August 18, 200619 yr Bij mij doet het het wel! Ik heb de PC versie. Ik had zo'n 100 mannetjes gespawned (15 minuten) en toen de auto laten ontploffen. Een explosie met veel bloedspetters. Zijn er in LCS ook zwervers in die tunnel? Misschien werkt het daar dan ook wel! Mvg Flitskikker Edited August 18, 200619 yr by flitskikker
August 18, 200619 yr Nee, als je in LCS naar die tunnel gaat, staan er geen zwervers, dus dit kan alleen bij GTA III. Jammer genoeg heb ik die niet meer.
August 18, 200619 yr haha ik heb de darkel mod dus t zou wel cool zijn als je dan 100 darkels hebt maar kan iemand me het even precies in stappen uitleggen want k snap t nog nie helemaal.
August 18, 200619 yr Ok, goed opletten: Pak allereerst een Bobcat Rijd nu die tunnel in, en ga met het dak in het midden van die zwervers staan Stap uit de Bobcat, en ga in de laadklep staan Spring nu op het dak Draai je om en loop weer in de laadklep van de Bobcat En ga zo maar door, op het moment dat je van het dak loopt vallen er ook nieuwe zwervers Maar let op: Er is kans dat het alleen op de PS kan!! Ik hoop dat je het nu snapt, en als je het nog niet weet kun je me altijd PB'en... Succes!
August 19, 200619 yr Dan wil het niet hé... Maar je hebt kans dat dit alleen op de PlayStation (2) kan!!!
August 19, 200619 yr Ik probeer het straks eens op xbox en ik laat jullie weten of het daar ook werkt
October 17, 200619 yr Ik deed het een ha+f uur weetje hoe grappig zo¨n 200 zwerfers en heb met bazooka daar een enorm bloedbad veroorzaakr
November 12, 200619 yr Mij is het ook gelukt op de pc, even later even met de bazooka schieten en volá een bloedbad. Hier heb ik nog een screeni. Edited November 13, 200619 yr by nasdreas
Ik was op YouTube een beetje gta filmpjes aan t bekijken en toen kwam ik dit tegen:
De achtergrond muziek is trouwens van Metallica met Enter Sandman voor het geval iemand dat wil weten
Ik ga het even uittesten
Ja! hij doet t, op de playstation 2 althans. of het op de computer of ander systeem werkt weet ik niet
Edited by ArticLight