Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hobo Glitch

Ik was op YouTube een beetje gta filmpjes aan t bekijken en toen kwam ik dit tegen:

De achtergrond muziek is trouwens van Metallica met Enter Sandman voor het geval iemand dat wil weten

Ik ga het even uittesten

Ja! hij doet t, op de playstation 2 althans. of het op de computer of ander systeem werkt weet ik niet

Edited by ArticLight

Featured Replies

:puh: haha, die is wel leuk. die zwervers spawnen steeds opnieuw :puh:

Zo kun je met een bazooka een groot bloedbat aanrichten :D

Ik heb gta3 al zeker 2,3 jaar niet meer gespeeld...

Lol, er spawnen er steeds meer! Ga ik ook eens testen :puh:

Donwell

Lol,gaat het ook eens uitproberen(als ik GTA III nog vind,heb er al lang niet meer op gespeeld)

Bij mij doet ie 't niet? :N

Edit 1: Ik werk wel op pc trouwens

Edit 2: Zie dat hij miss. niet op pc werkt :duh:

Edited by VWO-er

Bij mij doet het het wel! Ik heb de PC versie. Ik had zo'n 100 mannetjes gespawned (15 minuten) en toen de auto laten ontploffen. Een explosie met veel bloedspetters. :schater:

Zijn er in LCS ook zwervers in die tunnel? Misschien werkt het daar dan ook wel!

Mvg

Flitskikker

Edited by flitskikker

Nee, als je in LCS naar die tunnel gaat, staan er geen zwervers, dus dit kan alleen bij GTA III.

Jammer genoeg heb ik die niet meer. :-(

haha ik heb de darkel mod dus t zou wel cool zijn als je dan 100 darkels hebt :puh: maar kan iemand me het even precies in stappen uitleggen want k snap t nog nie helemaal.

Ok, goed opletten: :clown:

  • Pak allereerst een Bobcat
  • Rijd nu die tunnel in, en ga met het dak in het midden van die zwervers staan
  • Stap uit de Bobcat, en ga in de laadklep staan
  • Spring nu op het dak
  • Draai je om en loop weer in de laadklep van de Bobcat
  • En ga zo maar door, op het moment dat je van het dak loopt vallen er ook nieuwe zwervers
  • Maar let op: Er is kans dat het alleen op de PS kan!!

Ik hoop dat je het nu snapt, en als je het nog niet weet kun je me altijd PB'en...

Succes!

Ok Donnie bedankt want ik probeerde namelijk dit met een Police Car.

Dan wil het niet hé... Maar je hebt kans dat dit alleen op de PlayStation (2) kan!!!

Bij mij (PC) werkte het ook.

Ik probeer het straks eens op xbox en ik laat jullie weten of het daar ook werkt ;)

  • 1 month later...

Ik deed het een ha+f uur weetje hoe grappig zo¨n 200 zwerfers en heb met bazooka daar een enorm bloedbad veroorzaakr :cab::bonk::D:Y:*D8):)

  • 4 weeks later...

Mij is het ook gelukt op de pc, even later even met de bazooka schieten en volá een bloedbad. :puh:naamloosnr0.th.jpg Hier heb ik nog een screeni.

Edited by nasdreas

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.