Geplaatst: 12 augustus 200618 jaren comment_487608 Ik heb een vraag: Is het mogenlijk om je processor in je computer te vervangen door een betere? En als dat kan, is het moeilijk, waar moet je op letten? Want mijn processor wordt ook al een beetje oud dus ik wil graag een nieuwe. Dus is dit mogelijk? En nog wat vergeten: is het duur? (een goede dan) Bewerkt: 12 augustus 200618 jaren door Nickonly
Geplaatst: 14 augustus 200618 jaren comment_488941 dat geheugen is niet zo'n probleem, als die op je socket a mobo past, past hij ook wel op het (modernere) nieuwe moederbord, en echt, het zijn maar een paar fool-proof stekkertjes en bij ATX kasten zijn de gaten toch overal hetzelfde. het enige waar je een beetje op moet letten is de bussnelheid van je geheugen, als die lager is dan je mobo, werkt het, maar het beste is om geheugen te hebben met dezelfde bussnelheid, dan heb je betere prestaties.
Geplaatst: 14 augustus 200618 jaren comment_489031 Geef ons anders ff je ovige specs. Dan kunnen we een goed mobo uitzoeken.
Geplaatst: 15 augustus 200618 jaren Auteur comment_489792 Wat wil je van me weten dan? Want zo weet ik niet precies wat ik moet zeggen
Ik heb een vraag:
Is het mogenlijk om je processor in je computer te vervangen door een betere? En als dat kan, is het moeilijk, waar moet je op letten? Want mijn processor wordt ook al een beetje oud dus ik wil graag een nieuwe. Dus is dit mogelijk?
En nog wat vergeten: is het duur? (een goede dan)
Bewerkt: door Nickonly