Jump to content
Geplaatst:
comment_41975

Okee, ik wil beginnen met zeggen dat ik werkelijk niet goed wordt van het aantal spamtopics over cheats en het uitspelen van het spel met cheats. Laat het duidelijk zijn:

- Volgens deskundigen is San Andreas niet meer 100% uit te spelen na het gebruik van codes.

Voor hoeveel procent dan wel? Voor 99% natuurlijk. Nu denken alle stomme n00bs gelijk weer dat die ene procent toch niet uitmaakt, maar voor de echte die-hard is die ene procent juist het belangerijkste.

Nu heb je van die mensen die dan Vice als voorbeeld nemen van "Uitspelen en niets krijgen" , maar daar gaan ze juist de fout in. Wanneer je Vice voor 99% uitgespeeld had, kreeg je geen T-shirt. Wanneer je Vice 100% uitgespeeld had, kreeg je een T-shirt met daarop de teskt "I Completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt", wat een duidelijk verwijs was naar het T-shirt uit de film "The Game".

Nu denken mensen gelijk weer: "Tis toch maar een stom T-shirt...". DOE JE OGEN OPEN! HET GAAT EROM DAT JE IETS EXTRA'S KRIJGT ALS JE HET SPEL ZONDER CHEATS UITSPEELD.

Speculaties doen de rondte dat je de beruchte opgevoerde op-need-for-speed-underground lijkende superauto krijgt als je het spel 100% uitgespeeld hebt. Andere beweren dat je een pak krijgt wat je 100% Sex Appeal geeft. Misschien krijg je met 100% wel een speciale shop waar je Vinyls op je auto kunt plakken.. of misschien krijg je de mogelijkheid om met Dual AK's te spelen.

Je weet het niet, dus vel ook geen oordeel. Iedereen die z'n slabek open trekt over het feit dat je het spel 100% met cheats kunt uitspelen zonder bewijs te hebben, heeft het bij mij niet goed. Hetzelfde geldt andersom. Zolang er geen bewijs is wil ik geen domme uitspraken horen die moeten verwijzen naar einige feiten die tot op heden nog niet bekend zijn.

Ik dank jullie (en mijn hart dankt jullie ook),

Chironu

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_54541

met hunter kan je idd heel veel geld verdienen maar 1 ding wat wil je kopen :lol: ik had toen allang alle huizen maar ja deed met cheats met gta san andreas niet ben nu weer heel wat verder heb iets van 90000 en de % weet ik nog steeds niet ben druk los santos aan het leeg halen maar klopt dat daar de hele stad niet deugt als je de missie RIOT moet doen want ik kijk niet naar de filmpjes heb dus wat gemist :angry: . het is zo dar iedereen elkaar neerknalt en brandede huizen mensen lopen met tv's rond en veel meer heb ik tog perongeluk een cheat gedaan of zit dat zo in het spel? ik hen bij het saven niks met >Warning? one of more cheats activeted... zo iets

Geplaatst:
comment_54680

stell ik heb twee soorten spellen opgeslagen dan kan ik toch gewoon 1 van de twee met cheats doen en de ander gewoon 100 % uitspelen???

want dat week niej zeker.

of geld het als ik in een spel een cheat gebruik dat dan m'n hele spel vern*kt is

Geplaatst:
comment_54806

tuurlijk en ik ben de koninging <_<

Misschien heb je cheats gebruikt maar em niet opgeslagen ;)

EDIT: Het zal me een worst wezen wat jij met Vice City deed maar dit is San Andreas!

Bewerkt: door DenTheMen

Geplaatst:
comment_54848
.... ben druk los santos aan het leeg halen maar klopt dat daar de hele stad niet deugt als je de missie RIOT moet doen want ik kijk niet naar de filmpjes heb dus wat gemist :angry: . het is zo dar iedereen elkaar neerknalt en brandede huizen mensen lopen met tv's rond en veel meer heb ik tog perongeluk een cheat gedaan of zit dat zo in het spel? ik hen bij het saven niks met >Warning? one of more cheats activeted... zo iets

Nee je hebt geen cheats gebruikt heel de stad is in rep en roer vandaar Riot (rellen) je politie vriend is daar verantwoordelijk voor. De rellen zijn wel over als je t spel hebt uitgespeeld, al zijn de mensen toch wel meer trigger-happy dan voorheen heb ik t gevoel, lol. succes m8

Geplaatst:
comment_54857

Cheats, WTF maakt het uit ieder zijn eigen spel,die mag zelf weten wat hij ermee doet, en ja ik ben tegen cheaten, welke vorm dan ook, of je vind dan het spel te moeilijk of het kan je geen hol schelen.

Signed with Respect To C.

Geplaatst:
comment_54921

ff een vraagje: als ik 10.000 heb en wed alles op t slechtste paard 10/1 bijv. win en ga dan saven en dan weer terug 100.000 wedden slechtste paard hoppa 1000000 als ie niet wint ff opnieuw laden en net zolang proberen tot ie wint, ziet t spel dat als cheaten??? ben heel benieuwd, ben namelijk bang dat dit mijn vorige save game corrupt heeft gemaakt. Liep namelijk vast na het spelen van de laatste missie (zie een andere thread)

Geplaatst:
comment_55095

ik heb eerst de verhaal lijn uitgespeeld MET CHEATS.

is wel nep om met cheats te spelen , maar anders doe ik er 3x over om 1 missie te halen.

heb zo rap mogelijk de missie lijn uitgespeeld om vol van het verhaal zelf te genieten.

en nu ik alles heb gezien speel ik em zonder cheats.

heel easy alles verkennen en de 100% halen.

dus eerst de verhaal lijn bekeken en nu de game spelen.

PS als je 2 x de verhaal lijn ziet zie je veel meer.

zo was ik bij een missie van OG LOc

SPOILER

en ging ik die teksten jatten bij madd dogg, voordat ik naar MD mansion ging zag ik Madd Dogg lopen in de wc van die hamburger tent.

en later weer in ze eigen huis zat hij te gamen.

Nu zijn dit wel kleine dingen maar vin het wel tof dat je de missies nu beter snapt en meer ziet

Geplaatst:
comment_55101
ik heb eerst de verhaal lijn uitgespeeld MET CHEATS.

is wel nep om met cheats te spelen , maar anders doe ik er 3x over om 1 missie te halen.

heb zo rap mogelijk de missie lijn uitgespeeld om vol van het verhaal zelf te genieten.

en nu ik alles heb gezien speel ik em zonder cheats.

heel easy alles verkennen en de 100% halen.

dus eerst de verhaal lijn bekeken en nu de game spelen.

PS als je 2 x de verhaal lijn ziet zie je veel meer.

zo was ik bij een missie van OG LOc

SPOILER

en ging ik die teksten jatten bij madd dogg, voordat ik naar MD mansion ging zag ik Madd Dogg lopen in de wc van die hamburger tent.

en later weer in ze eigen huis zat hij te gamen.

Nu zijn dit wel kleine dingen maar vin het wel tof dat je de missies nu beter snapt en meer ziet

ik speel direkt zonder codes en dan pas met codes das veel relaxter om dan alles nogis te spelen met codes. en dan kan je pas na een tijdje in de 3de of 2de stad, anders heb je em na een week de verhaal lijn uitgespeeld en is er niks meer aan het heele spel. Dus ik verkies eigelijk om zonder codes GTA SAN ANDREAS te spelen. :D:D

Geplaatst:
comment_56117
ff een vraagje: als ik 10.000 heb en wed alles op t slechtste paard 10/1 bijv. win en ga dan saven en dan weer terug 100.000 wedden slechtste paard hoppa 1000000 als ie niet wint ff opnieuw laden en net zolang proberen tot ie wint, ziet t spel dat als cheaten??? ben heel benieuwd......

weet iemand dit??? :huh:

Geplaatst:
comment_57077
stell ik heb twee soorten spellen opgeslagen dan kan ik toch gewoon 1 van de twee met cheats doen en de ander gewoon 100 % uitspelen???

want dat week niej zeker.

of geld het als ik in een spel een cheat gebruik dat dan m'n hele spel vern*kt is

nee want kijk ik heb bij een vriend dat ook gedaan, je kan gewoon 1 save game Met cheats doen en andere Zonder maar je spel gaat er niet aan kapot, het blokje dat je opslaat bestaat uit eigen letters en dingetjes en het kan je spel niet aantasten en al helemaal niet andere save game als dat Wel bij jou het geval is klopt er iets niet want alles is appart gescheiden

Geplaatst:
comment_57294
ik heb hem 100% uitgespeels

en alles wat ik heb gehad is een special pak en een nieuwe auto die IN ganton staat nast je huis en een hydra in ganton!!!!!!!!!!!!!!1

dus niet zeiken, en ja ik zal binnenkort een foto maken van me status

Ik heb em ook 100% uitgesppeeld en er kwam zo'n berichtje dat en een rhino en hydra bezord waren bij mijn huis maar die komen nooit... en wat voor spelciaal pak?

Geplaatst:
comment_59480
ff een vraagje: als ik 10.000 heb en wed alles op t slechtste paard 10/1 bijv.  win en ga dan saven en dan weer terug 100.000 wedden slechtste paard hoppa 1000000 als ie niet wint ff opnieuw laden en net zolang proberen tot ie wint, ziet t spel dat als cheaten??? ben heel benieuwd......

weet iemand dit??? :huh:

het spel telt wel hoe vaak je saved, maar niet hoe vaak je laadt. je kunt dus zo vaak opnieuw laden als je wilt zonder dat het spel "het merkt".

geen probleem dus.

oh en cjsa, het was geen onnodige post. want ras had een vraag gesteld en iedereen lult er maar over heen zonder antwoord te geven. dus stelt ie z'n vraag nog een keer.........

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.