Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Help de noob :P

Ik heb SA op zoon 73 procent (met cheats) op weekje , maar kan geen missies meer vinden -,-'

Laatste missie is 'End Of The Line' met big smoke :puh:

Er staat nergens een icoontje , uit verveeling heb ik alle auto's (garage san fierro) al gezocht , en andere game zonder cheats begonnen 53 procent , 3 dagen lol ..

wil iemand me ff helpen want er staat nergens een icoontje op de radar , behalve zoon rood kruis op mullholland intersection maar als ik er naar toe ga zie je niks . Heb zeker wel degelijk rondgekeken , onder , op naast , boven , overal :?

misschien moet ik alle gangs los santos veroveren ? heb ik ook weinig zin in wil gwn de missies :*D

iemand help ? ty

Do polar bears shit in the woods ?

Featured Replies

Niemand is hier een noob op het forum volgens mij, maar als eerst wil ik zeggen: 'Welkom op dit prachtige Forum'. Ik weet waarom jij geen dingen meer kan doen, dit kan wezen omdat jij geen Telefoontje gehad hebt. Of dat er nog zij- missies zijn die je moet doen die kan je eventueel vinden op de map: 'Escape > Map'. Dat kruis dat is iets wat je daar zelf hebt neer gezet, want dat is een soort hulpstuk voor het vinden van bijvoorbeeld een bepaalde plek. Deze kun je met 'T' in/uit- schakelen op de map, die je weer kunt vinden op: 'Escape > Map'. Anders kan je kijken op 'WikiGTA', daar vind je veel hulp over San Andreas en alle andere versies van GTA. Bijvoorbeeld het verzamelen van huizen is ook nood zakelijk voor de 100%. De odd-jobs zoals we die noemen, dat zijn dus de oefeningen in de stadion's en vul de lijst zelf maar aan. Op WikiGTA zul je diverse dingen beslist vinden zoals alle savehouses en dergelijke. Er komen dus vanaf dit moment niet echte missies meer, maar wel opdrachten zoals het zoeken van hoefijzers en oesters en het bespuiten van de gang tags of het maken van foto's. Verder kun je op de 'checklist' kijken van Wikigta daar staan de dingen beschreven die nodig zijn voor 100%. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat je hier wat aan hebt, ik wens je tevens nog veel plezier op dit forum. Mochten er nog meer vragen zijn stel ze maar gerust. :cya:

Edit: Graag gedaan. :tu:

Edited by SummerBase

  • Author
Niemand is hier een noob op het forum volgens mij, maar als eerst wil ik zeggen: 'Welkom op dit prachtige Forum'. Ik weet waarom jij geen dingen meer kan doen, dit kan wezen omdat jij geen Telefoontje gehad hebt. Of dat er nog zij- missies zijn die je moet doen die kan je eventueel vinden op de map: 'Escape > Map'. Dat kruis dat is iets wat je daar zelf hebt neer gezet, want dat is een soort hulpstuk voor het vinden van bijvoorbeeld een bepaalde plek. Deze kun je met 'T' in/uit- schakelen op de map, die je weer kunt vinden op: 'Escape > Map'. Anders kan je kijken op 'WikiGTA', daar vind je veel hulp over San Andreas en alle andere versies van GTA. Bijvoorbeeld het verzamelen van huizen is ook nood zakelijk voor de 100%. De odd-jobs zoals we die noemen, dat zijn dus de oefeningen in de stadion's en vul de lijst zelf maar aan. Op WikiGTA zul je diverse dingen beslist vinden zoals alle savehouses en dergelijke. Er komen dus vanaf dit moment niet echte missies meer, maar wel opdrachten zoals het zoeken van hoefijzers en oesters en het bespuiten van de gang tags of het maken van foto's. Verder kun je op de 'checklist' kijken van Wikigta daar staan de dingen beschreven die nodig zijn voor 100%. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat je hier wat aan hebt, ik wens je tevens nog veel plezier op dit forum. Mochten er nog meer vragen zijn stel ze maar gerust. :cya:

Bedankt you'r the man ! :puh:

summerbase is gewoon the bes

>>> Door GTA-Sheep: Het bericht wat er eerst stond was al niet erg ontopic, maar ook deze voegt niet zo veel toe. Stuur hem denoods een PM om hem te prijzen over zijn werk, maar plaats dit soort berichten gewoon niet. Dit wordt echt als spam gezien<<<

Edited by GTA-Sheep

  • 1 month later...

speelen julie ook runescape is ook me cb is 85 i

post-54025-1158867762.gif

eh... waar slaat dit op? post dit a.u.b. in het Games Forum

sorry als dit moderator gedrag is maar ik wil de crew ook een handje helpen

@--> Jeroenmini, als je over Runescape wilt praten kan dat in dit topic klik, Deze subforums zijn alleen bedoeld voor GTA San Andreas.

Edited by killerfist

je kan bijv. alle pay and spray's, foto's en hoefijzers verzamelen ook alle oesters kan je doen en de vrachtwagen missies dat kan je ook alleemaal op wikigta vinden

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.