Jump to content
Geplaatst:
comment_41999

Gangs

Vraag: Hoe richt ik m'n eigen gang op?

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt echter wel de Grove Families uitbreiden.

Vraag: Hoe zorg ik dat Gangleden mij volgen?

Dit is pas mogelijk nadat je hier in het spel bericht over hebt gehad. Wanneer je dit krijgt ligt aan je Respect. Dit is de besturing:

R1 op je ganglid, dan pijltje omhoog. Vanaf nu horen ze bij jou.

Als ze geselecteerd zijn dan is pijltje omhoog CJ volgen, en pijltje omlaag blijven staan.

Wanneer je omhoog of omlaag enkele seconden ingedrukt houdt, zullen de gangmembers zich niet meer aan jou hechten en verdergaan met hun eigen leven.

Vraag: Is het mogelijk Territoria van andere Gangs af te nemen?

Dit is pas mogelijk nadat je bij Sweet de Ammu-Nation hebt vrijgespeeld. Na deze missie kun je een gevecht om Los Santos houden. Hoe meer buurten je bezit, des te meer geld je krijgt afgeleverd in Grove St.

Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF?

Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken.

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 4.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_112749

Ja dat gaat dan kun je op de manier wat in general is weergegeven in het vastgeplakt topic

en volgens mij als je alle missies had gedaan kon je ook terretories roven in SF

PS: als je alle missies hebt gedaan kun je ook in LV terretories roven

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_121733
nee dacht ik, er is wel een andere manier, je moet en kwartier doorvlmiegen in zee en je dan laten verdrinken, ik heb gehoord dat dit gebieden in sf en in lv oplevert

dit helpt bij mij niet

Ik heb dit 4 keer gedaan en het heefrt niks opgeleverd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.